SARE tworzy dom mediowy

SARE SA, jeden z najbardziej doświadczonych graczy na rynku marketingu w obszarze e-mail, wydzielił ze swoich struktur nowy oddział mail-media i powołał spółkę zależną mail-media sp. z o.o.

SARE poinformowało, że utworzenie nowej spółki jest elementem długoterminowej strategii rozwoju firmy. Mail-media ma pomóc w dostarczaniu kompletnych usług w dostarczaniu e-mail marketingu.

Nowy dom mediowy specjalizuje się w kampaniach e-mailingowych. Mail-media korzysta z rozwiązań i narzędzi do optymalizacji i kreacji dostarczonych przez SARE. Firma ma się skupia na stosunkowo niewielkich i nieeksploatowanych do tej pory bazach adresowych, które połączono w pakiety tematyczne. Oferta mail-media skierowana jest zarówno do domów mediowych jak i klientów bezpośrednich.

"Powołanie mail-media było naturalną odpowiedzią na rolę jaką pełni e-mailing w kampaniach reklamowych firm działających na polskim rynku." - mówi Tomasz Pruszczynski, Prezes Zarządu SARE SA - "To najpopularniejsza forma reklamy internetowej, a wartość tego segmentu rynku wynosi już prawie 100 mln. PLN. Jak dotąd brakowało jednak domu mediowego wyspecjalizowanego w tym medium." - dodaje.

Równocześnie z powołaniem spółki uruchomiona została jej strona internetowa www.mail-media.pl, która prezentuje dostępne pakiety tematyczne oraz narzędzia jakimi posługuje się firma w realizowanych przez siebie kampaniach. Firma założyła również swoje profile na serwisach społecznościowych Facebook i Twitter.

W związku z planowanym rozwojem mail-media w styczniu br. do zespołu dołączył Jarosław Nowak, który zajął stanowisko Brand Managera. Kolejne osoby dołączą do zespołu mail-media jeszcze w pierwszym półroczu 2011.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.