Szkolenia

zobacz archiwum »
15 grudnia 2016 Zarejestruj się

Content marketing

Szkolenie poświęcone jest budowie strategii content marketingowej – z czego powinna być zbudowana, żeby osiągała nasze cele biznesowe i jak dobierać tematykę treści, by angażować użytkowników. To szczególnie ważne w 2017 roku, kiedy użytkownicy cierpią na ogromne przeładowanie informacyjne, a coraz więcej firm tworzy nieskończone ilości treści. Najczęściej nieskutecznych treści. Szkolenie zwieńczy warsztat z budowy strategii. 

20 stycznia 2017 Zarejestruj się

Optymalizacja kampanii sprzedażowych w Google Adwords

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to efektywnie? Jak sprawić, aby zainwestowany budżet przyniósł oczekiwany zwrot z inwestycji w postaci realnego i mierzalnego wzrostu sprzedaży?  Na szkoleniu zaprezentowane zostaną metody i techniki mające na celu zwiększenie współczynnika konwersji, obniżenie kosztów oraz racjonalne alokowanie budżetu w zależności od celów.