Raporty


E-commerce Standard 2016

Internet Standard od 11 lat obserwuje rozwój polskiego rynku handlu elektronicznego, na którym każdego dnia spotykają się sprzedawcy z kupującymi, aby zawierać transakcje sprzedaży przez internet. Tegoroczne badanie pokazuje dynamiczny...

E-commerce Standard 2015

Internet Standard od dekady obserwuje rozwój polskiego rynku handlu elektronicznego, na którym każdego dnia spotykają się sprzedawcy z kupującymi, aby zawierać transakcje sprzedaży przez internet. Tegoroczne jubileuszowe badanie,...

Twoja droga do Programmatic

Dzięki programmatic można już realizować kampanie online o bardzo wysokiej skuteczności i niższym niż dotychczas koszcie. Pobierz raport "Twoja droga do programmatic" i dowiedz się na czym polega najnowszy trend w marketingu interaktywnym!

ecommerceSTANDARD 2014

Przedstawiamy Państwu raport ecommerceSTANDARD 2014 - cenione od lat źródło wiedzy o branży e-commerce. Raport prezentuje wyniki IX badania rynku ecommerce w Polsce, przeprowadzonego na ponad 300 sklepach internetowych

Najczęstsze błędy w marketingu online

Poradnik „Najczęstsze błędy w marketingu online” to niewielka acz treściwa publikacja zdradzająca najczęściej popełniane błędy w ważnych dziedzinach e-marketingu wraz z poradami jak się przed nimi chronić i im przeciwdziałać.

adSTANDARD 2014

Raport konferencyjny powstał w wyniku wielu spotkań i konsultacji z Radą programową konferencji adSTANDARD 2014. Jego podstawę stanowią najnowsze informacje o stanie polskiego rynku reklamy z uwzględnieniem porównań do osiągnięć i...

socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES

Tak jak w poprzednich latach, tematyka kultowej już konferencji socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES, stawia na użyteczność serwisów społecznościowych dla przedsiębiorstw. Rozpoczniemy od analizy obecnej sytuacji w Polsce, przejrzymy trendy jakie...

Social Media w biznesie

Media społecznościowe są jednym z najmodniejszych tematów. Słowo „Facebook” pada zarówno w wieczornych wiadomościach w telewizji, jak i w rosnącej liczbie pozwów rozwodowych w USA.

ecommerceSTANDARD: O krok przed konkurencją

Rynek e-commerce w Polsce szacuje się na około 3,5% wartości całego rynku sprzedaży detalicznej (PMR Publications). Udział ten systematycznie wzrasta, co jest związane z upowszechnianiem się internetu oraz rosnącym zaufaniem internautów do...

Social Media 2012

Raport "Social Media 2012" przygotowany przez Internet Standard pokazuje rynek polskich mediów społecznościowych: historie sukcesu, największe wpadki, przenikanie się społeczności z telewizją i wiele innych zagadnień związanych z social...

Internet 2K12: Ranking polskich firm internetowych

Raport pozwala zapoznać się z profilem polskiego internauty oraz sposobem w jaki korzysta z najnowszych technologii. Katarzyna Siennicka, niezależna badaczka i etnografka opisuje zachowania Polaków w sieci i sposób konsumowania przez nich nowych...

adStandard 2012

Ile wyniosły wydatki na reklamę w polskim Internecie? Jakie są najbardziej skuteczne formaty reklamowe? Jaka jest rzeczywista efektywność reklamy internetowej? Jak Internauci odbierają poszczególne formy reklamy? Czy istnieje synergia między...

Zobacz więcej