Internet 2K12: Ranking polskich firm internetowych

Raport pozwala zapoznać się z profilem polskiego internauty oraz sposobem w jaki korzysta z najnowszych technologii. Katarzyna Siennicka, niezależna badaczka i etnografka opisuje zachowania Polaków w sieci i sposób konsumowania przez nich nowych treści. Nie zabrakło także omówienia najważniejszych fuzji na polskim rynku, wliczając w to wejście grupy Polskapresse na rynek zakupów grupowych oraz konsolidacji w segmencie internetowych sklepów spożywczych.

Raport koncentruje się na sprawach istotnych zarówno z punktu widzenia wydawcy jak i reklamodawcy, których interesy ścierają się na rynku reklamy. Próbą pogodzenia ich potrzeb jest szeroko omówiony Real Time Bidding, który pozwala wydawcom sprzedawać powierzchnię reklamową w modelu aukcyjnym. Model ten został omówiony w kontekście imponującego wzrostu reklamy internetowej w Polsce.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail