Uszczuplone SARE w wersji prawie za darmo

Na rynku pojawił się nowy system do obsługi kampanii email marketingowych, za którym stoją ludzie związani z SARE. Co w tej informacji ciekawego? System ma być za darmo (ale jest i haczyk).

Głównym zadaniem Inis, bo tak nazwano system, jest wysyłka newsletterów oraz e-mailingów. Aplikacja dostępna jest on-line i można z niej korzystać bez podpisywania jakichkolwiek umów.

"Obserwując rynek narzędzi do e-mail marketingu i rosnącą konkurencję cenową postanowiliśmy udowodnić, że można zaproponować profesjonalny system e-mailingowy całkowicie za darmo" - mówi Roman Grygierek, Brand Manager w Inis Sp. z o.o.

Roman Grygierek dotychczas zatrudniony był w SARE. Również w skład zarządu Inis wchodzą dwie osoby, które jednocześnie pełnią te funkcje w SARE: Damian Rutkowski i Tomasz Pruszczyński.

Po co więc SARE, firmie dostarczającej rozwiązania do email marketingu, własnoręcznie stworzony konkurent? - "Oprogramowanie Inis zostało oparte na części rozwiązań z SARE, ale tylko na części, która jest dla nas wystarczająca. System jest kierowany do małych firm, z niewielkim budżetem na marketing, dlatego nasze rozwiązanie powinno być jak najprostsze" - mówi Roman Grygierek. Głównym klientem SARE są zaś duże firmy.

System jest więc przeznaczony jest dla osób używających obecnie do wysyłki e-maili prostych rozwiązań i konkurował będzie, według przedstawicieli Inis, z Freshmail, Mailsys, MailPro czy Implebot.

Uszczuplone SARE w wersji prawie za darmo

Model biznesowy? Produkt ma działać w dwóch wersjach: darmowej i płatnej. W ramach darmowej opcji korzystania z aplikacji licencjobiorca wyraża jednak zgodę na to, by aplikacja automatycznie realizowała do jego bazy mailingi od Inis. W miesiąc maksymalnie dwie wysyłki. Wersja płatna nie jest obarczona tym wymogiem.

- "Podobnie jest w skrzynkach pocztowych - jeżeli ktoś nie chcę dostawać przesyłek reklamowych, może sobie taką opcję wykupić" - porównuje Roman Grygierek.

W opcji płatnej Inis, gdy nasz mailing przekroczy 50 tys. maili, zapłacimy za każdy z nich 1 gr. Gdy maili będzie mniej, za każdy zapłacimy 2 gr. Dotychczas z systemu skorzystało 50 klientów darmowych i 1 płatny.