Your browser does not support the HTML5 canvas tag.

0

Dni

Your browser does not support the HTML5 canvas tag.

0

Godzin

Your browser does not support the HTML5 canvas tag.

0

Minut

Your browser does not support the HTML5 canvas tag.

0

Sekund

internetSTANDARD zaprasza na konferencję dla praktyków i ekspertów social media. 25 prelegentów, ciekawe

case studies, 2 dni wymiany wiedzy i doświadczeń!

Program konferencji

Warszawa, 21/22 listopada
Dzień 21/11
8:30 - 9:00
Rejestracja, kawa i ciastko, networking, powitanie.
8:55 - 11:20

TRENDY / BADANIA / ANALIZY

9:00 - 9:35

Łukasz Bielewicz, Research Unit Manager Millward Brown

Social media w Polsce.

Oprócz korzystania ze specyficznych, rodzimych serwisów społecznościowych, istnieją także inne czynniki dlaczego polski użytkownik social media jest wyjątkowy. Analizując poszczególne grupy i nisze, jesteśmy w stanie określić siłę zaangażowania marki jaka powinna nastąpić dla uzyskania spodziewanych efektów biznesowych. Dzięki oryginalnej prezentacji zawierającej najnowsze wyniki badań będziesz w stanie podjąć właściwe dla przedsiębiorstwa decyzje.
MillwardBrown-200x50
9:35 - 10:20

Rafał Janek Business Consultancy Director UM Poland

Rozgryzamy social media w Polsce i na Świecie.

Przebadano aż 48 945 aktywnych użytkowników internetu w 65 krajach pod względem zwyczajów społeczności internetowych. Obserwujemy dynamiczne zmiany, dokonujące się niemal z dnia na dzień, w przestrzeni społeczności sieciowych. Konsumenci nawiązują relacje z markami, po to aby zrealizować swoich 5 potrzeb związanych z: budowaniem relacji, celowości działań, rozwojem osobistym, zdobywaniem wiedzy oraz akceptacją społeczną. Odpowiadając na te potrzeby, łącząc je z najnowszymi technologiami, platformami społecznościowymi i mediami w spójny sposób, możemy sprawić, ze marka zyska wyjątkowo silną pozycję.
UM-200x50
10:20 - 10:55

Martyna Szuta Account director zjednoczenie.com

Telefon, który musisz odebrać – kilka słów o obsłudze i wartości klienta w social media, na przykładzie marki Reserved.

Współczesny konsument oczekuje kontaktu z marką kiedy chce, gdzie chce i w jaki sposób chce, a jego lojalność jest dzisiaj na wagę złota. Kilka słów o tym ile jest wart klient w mediach społecznościach, dlaczego warto o niego zadbać i jak przygotować się pod kątem jego obsługi.
zjednoczenie-200x50
10:55 - 11:30
Florian Petryński Web Analyst w Bluerank (Polska)
& Karolina Lejman SEM analyst BlueRank

Google Analytics. Lubię to! Czyli ile lajków dzieli klienta od zakupu. Jak mierzyć i analizować ruch z mediów społecznościowych w kontekście sprzedaży.

Jak sprawdzić, czy social sprzedaje? Karolina i Florian odpowiedzą na to pytanie podejmując temat ustalenia roli mediów społecznościowych w pozyskaniu sprzedaży. Uczestnicy prelekcji dowiedzą się też, jak wykorzystać dane na temat ruchu i interakcji społecznościowych w działaniach marketingowych.
bluerank-200x50
11:30 - 11:50
Przerwa 20 minut
11:45 - 13:35

BRANDING / JAKOŚĆ

11:50 - 12:25

Kamil Śliwiński & Marcin Kuc Community Managers Pernod-Ricard Polska

Jak identyfikować "adwokatów" marek w serwisach społecznościowych?

Firmy oraz autorzy blogów dostrzegli wartość serwisów społecznościowych jako istotne źródło ruchu oraz miejsce do nieskończonych dyskusji o markach. Poprzez gąszcz emocjonalnych opinii, nic nie wnoszących treści tzw.: „hejterów” oraz kliki czy udostępnienia wydobywa się obraz marki w serwisach społecznościowych. Najlepsze praktyki wykorzystania przez firmy „adwokatów” marek, jak to robić, w jakiej sytuacji powinniśmy sięgać po ten rodzaj komunikacji marketingowej i czy to się opłaca?
Pernod-Ricard-200x50
12:25 - 13:00

Dawid Pacha Strateg Social Media New Agency

Generowanie sprzedaży w ramach własnej społeczności internetowej.

Większość badań marketingowych wskazuje na fakt, że głównym powodem dołączania do społeczności marki, którym motywuje się konsument jest chęć otrzymania informacji o zniżkach i szczególnych promocjach (ponad 68% respondentów wskazuje na taką motywację) oraz uzyskanie informacji o nadchodzącej przecenie (55%)*. Czy firmy odpowiadają na te potrzeby i w jaki sposób robić to najefektywniej? Analiza case-study.Worldboxi-200x50
13:00 - 13:35

Brad Bennett Innovations Architect Genesys

Social Customer Care in Multichannel World

Wzrost znaczenia kanałów mobilnych i mediów społecznościowych zmienił sposób, w jaki firmy powinny myśleć o obsłudze swoich klientów. Niestety, duża część organizacji na świecie nadal uważa, że klient z 2013 roku jest taki sam jak ten z roku 2003, a sposoby ich działania w obszarze customer service ewoluują powoli. W popartej realnymi przykładami prezentacji, opowiem o konkretnych krokach i strategiach, jakie współczesne firmy mogą podjąć, aby zapewnić większą satysfakcję swoich klientów z poziomu obsługi.
logo-prelekcji-200x50
13:30 - 13:55

„Dostawcy” – zwiastun filmu

Opis: Paweł jest managerem w telekomie. Od powodzenia projektu informatycznego, za który odpowiada, zależy sukces całej firmy. Za sobą ma dużego dostawcę oprogramowania. Ale czy będzie mógł polegać na nim w godzinie próby? Historia ludzi, którzy znaleźli się w pułapce licencji i nie zawahali się walczyć o swoją wolność.

5 MINUTES IDEAS

Social Media to nie wszystko. O synergii, czyli 1+1 = 3.
Bartłomiej Juszczyk Dyrektor zarządzający Grupy Adweb

100597 like'ów i co dalej?
Maria Wróblewska Business Consultant Grupy Kapitałowej COMARCH
comarch-200x50
Marketing aplikacji na platformie NK
Jacek Jankowski Games and Applications Advisor NK

Komu i dlaczego zależy na twoich wpisach w sieci.
Dr inż. Marek Średniawa - Średniawa Consulting

Czego pragną start-up'y i wpływ socialmedia na sukces początkujących przedsiębiorców.
Marisz Brandt Dyrektor gdzie-kupie.pl

Nie mówię o imitowaniu ale o wyzwalaniu naturalnego zainteresowania marką metodycznie.
Robert Sosnowski dyrektor zarządzający Biuro Podróży Reklamy
Icon of lesson
13:55 - 14:40
Obiad
14:35 - 16:50

RYNEK / PRAKTYKA

14:40 - 15:15

Adam Ścibior, Social Media Director Get More Social

Zarządzanie profilem social media który odnosi sukces.

Wielu próbuje, niewielu ma wyniki którymi można się pochwalić. Niestety nikt nie chce opowiedzieć historii porażki a przecież jedno zwycięstwo okupione jest niezliczonymi próbami. Prezentacja pokaże ścieżkę dochodzenia do budowy profesjonalnej komunikacji oferty biznesowej w social media i jak użyte narzędzia są skoordynowane z innymi działaniami marketingowymi.
getmoresocial-200x50
15:15 - 15:50

Ivan Hruska Territory Sales Manager for Central and Eastern Europe Socialbakers

How should companies utilize social media to drive up their ROI?

Which metrics should they measure and how should they define, whether they are succesful? Which posts and how should they promote, to generate more conversions and thus higher ROI? What additional channels can they use?
Socialbakers-200x50
20:00 - 23:55
Impreza w Klubie

Podczas tej edycji konferencji socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES, imprezujemy i „networkingujemy” od godziny 20:00 do rana w modnym klubie Sketch w Centru m miasta. Zawsze w sprawdzonym i cenionym za atmosferę miejscu, stawiamy na pyszne jedzenie i koktaile, kameralność oraz wystrój.
Sketch-200x50
Dzień 22/11
8:30 - 9:00
Rejestracja, kawa i ciastko, networking, powitanie.
8:55 - 11:00

OPTYMALIZACJA / KONKURENCJA

9:00 - 9:35

Artur Jabłoński jeszczejedenblog.pl

Marketing Ćwierkany, czyli daj szansę Twitterowi.

Wykorzystywanie Twittera w marketingu w Polsce i na świecie
- Czym jest Twitter i do czego służy użytkownikom
- Twitter a Facebook - różnice w podejściu - Twitter na świecie a Twitter w Polsce - statystyki, podobieństwa, różnice
- marki na Twitterze - co i jak mogą publikować, by zdobyć followersów?
- przede wszystkim rozmawiaj - wskazówki dotyczące działań na Twitterze
- działania na Twitterze - przykłady polskie i zagraniczne
- perspektywy rozwojowe Twittera i ich znaczenie dla marek obecnych na portalu
J1Bi-200x50
9:35 - 10:10

Marcin Kordowski SEO Director K2 Media

Czy serwisy społecznościowe mają wpływ na SEO, jeśli tak to w jakim stopniu?

Eksperci SEO mają coraz większe możliwości jeśli chodzi o pozycjonowanie treści w internecie za pomocą serwisów społecznościowych. Minął już czas kiedy mieliśmy do czynienia z zamkniętymi ekosystemami, nie jest to jednak do końca przejrzysty region internetu. Przedstawimy analizę możliwości pozycjonowania w serwisach społecznościowych w obecnym momencie. Odpowiemy na pytania dotyczące siły oddziaływania poszczególnych serwisów i sposobów optymalizacji.
K2-Media-200x50
10:10 - 10:45

Justyna Dzieduszycka Jędrach, Właściciel 121PR

Pytania na jakie musi umieć odpowiedzieć ekspert social media.

Community manager, SEM Specialist, Sales support, Szkoleniowec ds. Social mediów… ile funkcji może pełnić osoba zajmująca się serwisami społecznościowymi i jak wygląda rzeczywistość w tym zakresie? Jaki zestaw wiedzy i praktyki powinien posiadać ekspert social media?
121PR-200x50
10:45 - 11:20

Sebastian Bykowski wiceprezes zarządu, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Najczęściej używane, najlepsze i niezbędne narzędzia do monitoringu, publikacji i analizy w social media, które powinieneś mieć.

Bez narzędzi nic nie zrobisz, albo będziesz działać bez pogłębionej analizy sytuacji, lub tylko w ograniczonym zakresie. Na rynku istnieje obecnie masa aplikacji, badań i serwisów oferujących wiele fantastycznych rozwiązań. Nie wszystkie są nam potrzebne, wiele z nich jest podobne do siebie i nie ma najmniejszego sensu kupować dwa razy tego samego. Darmowe rozwiązania istnieją i można w pewnym ograniczonym zakresie je wykorzystać ale trzeba też umieć je znaleźć.
press-service-200x50
Icon of lesson
11:20 - 11:40
Przerwa 20 minut
11:35 - 13:25

BIGDATA / TRENDY

11:40 - 12:15

Michał Kuriata Product Owner / Product Manager w Trans.eu, Co-founder / CEO / Project Manager w QPROJECT

Narzędzia pracy łączące społeczność transportową.

Systemy w obrębie giełd ładunków i pojazdów, komunikatora biznesowego, integracji, bezpieczeństwa transakcji, windykacji, akcesoriów i części. Innowacyjne rozwiązania wspomagające pracę nowoczesnego przewoźnika, spedytora i logistyka.
trans-eu-200x50
12:15 - 12:50

Łukasz Kukawski PR i Marketing Manager CDP.pl

Wirtualny Świat gier w służbie biznesu. Jak social media budują dodatkową wartość.

Ogromne przychody, niewyobrażalnie wielki ruch, masa lojalnych użytkowników to brzmi rewelacyjnie. Takie właśnie cechy posiadają przebojowe tytuły gier, niejednokrotnie korzystających z wielu funkcji social media. Przyjrzyjmy się temu zjawisku bliżej i postarajmy się wyciągnąć wnioski wnoszące wartość dla rozwoju własnego biznesu.
cdppl-200x50
12:50 - 13:25

Artur Bednarz PR Manager Groupon Poland

Co lepiej działa w social media: spontaniczność i emocje czy profesjonalne wyrachowanie?

Przykładem hollywoodzkich przebojów, nie zawsze najprzystojniejszy bohater kończy z królewną. Często to właśnie fajtłapa jest najbardziej czarujący. Ta sama zasada dotyczy social media, niektóre „mądre” firmy unikają ponad profesjonalnych treści. Często nie ma potrzeby inwestować setek tysięcy w kreację perfekcyjnych profili czy zatrudniać drogiego eksperta do obsługi bloga. Paradoksalnie to właśnie mix emocji i profesjonalizmu budzi największe zainteresowanie. Nie bójmy się popełniać błędy. W niedoskonałości siła.
Grouponi-200x50
13:25 - 13:55

5 MINUTES IDEAS

Ale gdzie jest "megapanel" blogerów?
Konrad Traczyk Founder The Tool / Hashrank

SocialSponsoring – Jak wykorzystywać Social Media do pozyskiwania sponsorów w sporcie.
Grzegorz Tukaj właściciel Agencji Reklamy eVictory

Jak jednocześnie zdobywać fanów oraz efektywnie pozyskiwać leady na facebooku?
Agnieszka Rzepkowska Media Communication Manager ING Życie & Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca MOSQI.TO
200x50-ing
A czy Ty wiesz czym jest Fan Page?
Łukasz Kępiński Social Development Director K2 Social

Click play? - video marketing in Poland
Grzegorz Albrecht Independent business catalyst

Kiedy zaangażowanie to coś innego niż sprzedaż.
Marek Bałabuch Filozof i media ekspert
Icon of lesson
13:55 - 14:40
Obiad
14:35 - 16:50

STRATEGIA HANDLOWA / UTRZYMANIE KLIENTA

14:40 - 15:15

Barbara Michalska Audience marketing manager at Microsoft

Yammer Social Enterprise, czyli przenikanie serwisów społecznościowych w obszar typowo dedykowany dla biznesu.

Social media rozwinęły i zoptymalizowały proces komunikowania się grup. Specjalnie dedykowane aplikacje zastępują tradycyjne rozwiązania HR, BOK, Sales Support i wiele innych. Pełne wykorzystanie korzyści płynących z ich implementacji ogranicza koszty, zwiększa zadowolenie pracowników, systematyzuje i archiwizuje wiedzę korporacji.
200x50=Microsoft
15:15 - 15:50

Mateusz Popiołek - Dyrektor ds. Rozwoju w SoInteractive

JetBlue Airways – social gamification (case study).

Grywalizacja to nie gry na Facebooku. Grywalizacja to długoterminowa strategia budowania zaangażowania klienta. Zobacz jak to wygląda w praktyce oraz jakie realne korzyści niesie dla biznesu. SoInteractive – twórca najbardziej zaawansowanego silnika grywalizacyjnego w Polsce wspólnie z czołowym dostawcą rozwiązań IT – firmą COMARCH – uruchomili w połowie 2013 roku TrueBlue BADGES – zgrywalizowany program lojalnościowy mocno osadzony w kontekście mediów społecznościowych. Dowiedz się jak usługi lotnicze w Stanach Zjednoczonych i na świecie, zmieniają swoje oblicze korzystając z polskich kompetencji i technologii.
jetblue-200x50
15:50 - 16:25

Arkediusz Chłopik A&P and Strategy Marketing Manager Xerox Polska

Social Enterprise, czyli media społecznościowe w służbie biznesu.

Media społecznościowe rozwinęły i zoptymalizowały proces komunikowania się grup. Specjalnie dedykowane aplikacje zastępują tradycyjne rozwiązania HR, BOK, Sales Support i wiele innych. Pełne wykorzystanie korzyści płynących z ich implementacji ogranicza koszty, zwiększa zadowolenie pracowników, systematyzuje i archiwizuje wiedzę korporacji. Pozwala także na skuteczniejszą komunikację B2B i dotarcie nie tylko do klientów, ale także biznesowych partnerów.
Xerox-200x50
16:25 - 17:00
Meet the SAP Community Network (SCN).

Every day, SAP Community Network (SCN) changes the way that thousands of SAP users work. Members help one another solve problems, learn, and invent new ways to get things done – faster. Find out how to connect with people, content and resources.
SAP-200x50
top

Jeżeli jesteś:

  • Dyrektorem zarzadzającym ds. marketingu lub social media

  • Menedżerem lub specjalistą ds. PR

  • Menedżerem i specjalistą ds. marki, produktu i komunikacji marketingowej

  • Specjalistą, menedżerem i praktykiem social media

  • Interesują Cię zagadnienia związane z serwisami społecznościowymi

Konferencja socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES jest właśnie dla Ciebie!

top

Prelegenci

loader
top

Zobacz co mówią eksperci:

top

Poprzednie edycje konferencji

socialmediaSTANDARD 2013 biznes to kolejna edycja jednej z największych i najważniejszych konferencji dla rynku social media w Polsce. Dziękujemy Państwu, że od lat swoją obecnością i zaangażowaniem przekonujecie nas, że warto tak bardzo się starać. Drobna próbka atmosfery konferencji poniżej:


top

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Renata Grabowiec

Renata Grabowiec

Promocja i organizacja

tel: 22 32 17 744
tel. komórkowy: 662 287 744

Konrad Mroczek

Konrad Mroczek

Program konferencji

tel: 22 321 79 17
tel. komórkowy: 517 432 664

top

Programy sponsorskie oraz reklama

Karolina Wojtyła

Karolina Wojtyła

Programy sponsorskie
oraz reklama

tel: 22 32 17 765
tel. komórkowy: 662 287 765

Konferencja socialmediaSTANDARD to możliwość spotkania liderów branży: ekspertów, dostawców rozwiązań, konsultantów i praktyków branży social media.
Jeśli planujecie Państwo integrować przekaz marketingowy, swój profil biznesowy i najnowsze projekty z działaniami na naszej Konferencji – służymy pomocą w doborze najlepszych możliwych środków. Specjalnie dla Państwa zostanie przygotowana indywidualna oferta współpracy, która zostanie dostosowana do indywidualnych potrzeb. Zapewniamy ,że wydane w ten sposób środki zapewnią firmie znakomitą reklamę ,która dotrze do potencjalnych klientów.
Zachęcam do współpracy przy Konferencji socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES.

Karolina Wojtyła

Key Account Manager

top

Rekomendacje

„W konferencji Social Media Standard wezmę udział po raz kolejny. Mam pewność, że te dwa dni nie tylko podsumują, ale efektywnie poszerza moja dotychczasowa wiedzę na temat tej dynamicznie rozwijającej się platformy komunikacyjnej. Ciekawi prelegenci – pasjonaci w swojej dziedzinie, ciekawe case’y, rozsądna dawka matematyki niezbędnej do raportowania wyników klientom. Polecam!” Agata Jaremczuk-Sadkowska, właściciel Blue Dot Media

„Social Media Standard to moim zdaniem jedna z najważniejszych, jeśli nie najważniejsza polska konferencja poświęcona mediom społecznościowym. Dwa dni porządnej dawki wiedzy, wymiany doświadczeń i dobrze przygotowanych prezentacji. Można liczyć na podsumowanie największych wydarzeń w poprzednim roku i próbę wyznaczenia kursu na kolejny. To też dobre spotkanie branżowe, w kuluarach i… w mediach społecznościowych podczas omawiania kolejnych wystąpień. Obecność obowiązkowa.” Justyna Dzieduszycka 121PR

„Mam sentyment do tej imprezy. To na internet standard, lata temu debiutowałem jako prelegent, pierwszy raz pokazałem się ludziom na żywo i pierwszy raz pokazałem, że bloger to żywa istota. Niekoniecznie rozumna :) ” Tomek Tomczyk Kominek.in

„Konferencja była dla mnie bardzo ciekawa. W szczególności wartościowy był pierwszy dzień, w którym dużo mówiło się o konkretnych celach, sposobach i efektach działań w social media” Aneta Ozimek MEBI Group

„Konferencja bardzo dobrze przygotowana. Świetna organizacja. Wykłady ciekawe. Osoby występujące są przygotowane i dobrze się ich słucha” Agata Zaremba Value Media

„Czytając moje BIO na Waszej stronie poczułem lekki przyrost dumy :) ” Marek Bałabuch Filozof i media ekspert

„Program – iście epicki oraz masa zacnych prelegentów.” Emilia S. psycholog marketingu i reklamy

Jeżeli uważasz nasze konferencje za warte rekomendacji, uprzejma prośba o pozostawienie jej tutaj.

Partner konferencji

Geneys_logo_CMYK2Mint MediaUniversal MacCann          zjednoczenie_apla

Patroni Medialni

logo Brief
Groupon_4C_without_tagline
 
logo-jobbaloon
 logo_RGB_M+ 
mediarun_logo
 
onet-poprawione
social-press-logo1
logo_tm

Partner Merytoryczny

logoMB_WhiteBG-Transparent_Color_Screen