Monnari zmienia stronę pod kątem mobilnym

Jedna z najbardziej znanych polskich marek odzieżowych, Monnari, zaprezentowała nowy design sklepu internetowego. Zmiany uwzględniły głównie mobilną stronę sprzedaży.

Sklep marki posiada odświeżony wygląd. Zaprojektowano nowy layout strony głównej i wszystkich podstron. Wszystkie prace developerskie i wdrożeniowe przeprowadzono według zasady mobile first, tak, aby ułatwić klientom docelowym przeglądanie i zakupy na urządzeniach mobilnych. Każdy produkt przedstawiony na zdjęciu w lookbooku kieruje do swojego odpowiednika w sklepie internetowym. Rozwiązanie to może wpłynąć na niejedną decyzję zakupową, a dodatkowo sam lookbook wygląda przejrzyście na stronie sklepu, tworząc interaktywną galerię produktów.

Wśród pozostałych funkcjonalności rozwiązania można wymienić: możliwość tworzenia kategorii lookbooków i przypisania wielu do jednej, opcję dodawania wielu zdjęć do jednego lookbooka, możliwość określenia daty publikacji oraz możliwość wpisania danych fotografa do lookbooka. Podczas prac poprawiono m.in.: sposób wystawiania przedmiotów na serwisach aukcyjnych (opcje automatycznej zmiany ceny), zaktualizowano integrator z programem ERP oraz zoptymalizowano dedykowane serwery w chmurze. Za wszystkie prace programistyczne odpowiada polska firma i-systems.

Zobacz również: