Inspiratorzy

Angelika Chimkowska
Manager, Mentor, MówcaPosiada unikalne doświadczenie z dwóch stron mocy: marketingu oraz sprzedaży. Obecnie łączy je tworząc strategie dla największego klienta w CEE w Henkel Polska. Absolwentka SGH oraz Executive MBA na Coventry University UK. Członek Stowarzyszenia Mówców Profesjonalnych.

Jacek Rozenek
Aktor, CoachAktor filmowy, telewizyjny i teatralny. Od dwudziestu lat zajmuje się działalnością szkoleniową w zakresie komunikacji, prezentacji, przywództwa oraz rozwoju osobistego. Praktyk – na swojej drodze zawodowej przeszedł wszystkie szczeble zarządzania – od stanowiska specjalisty do dyrektora generalnego. Ukończył Państwową Wyższą Szkołę Teatralną w Warszawie, Studium Pedagogiczne oraz podyplomowe studia z zakresu rozwoju i szkolenia pracowników. Jest certyfikowanym trenerem metody DISC. Prowadził zajęcia ze studentami Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Obecnie wykładowca Akademii Psychologii Przywództwa, współpracujący z Jackiem Santorskim. Doświadczenia ostatnich dwóch lat to prowadzenie szkoleń dla ok. 4 500 osób w tym 1 500 pracowników, handlowców, doradców, 3 000 menedżerów średniego szczebla, i ok. 300 menedżerów najwyższego szczebla (tematyka Leadership, techniki menedżerskie, wystąpienia publiczne i prezentacje ). Ponadto 6 000 osób brało udział w prowadzonych przez niego wystąpieniach publicznych, konferencjach oraz spotkaniach firmowych.

Grzegorz Albrecht
Independent Business Catalyst
Ekspert w obszarze innowacji, przedsiębiorczości wewnętrznej, oraz strategii biznesu. Multiprzedsiębiorca - współtworzył 6 firm w tym kanał telewizyjny o zasięgu ogólnopolskim. Wprowadzał na rynek produkty pod marką PENTAGRAM
i budował dział marketingu w firmie ASUS Polska. Przez ostatnie 8 lat doradzał ponad 200 firmom w Europie, Azji i Ameryce Północnej w tym wiodącym spółkom
z branży farmaceutycznej, telekomunikacyjnej i IT. W 2014 roku zainspirował ponad 2000 słuchaczy z całego świata. Jest wykładowcą w Akademii Leona Koźmińskiego. Kolekcjonuje doświadczenia - były artysta hiphopowy i graffiti, odwiedził ponad 50 krajów na 5 kontynentach, ukończył maratony biegowe
i rowerowe, jest instruktorem nurkowania. Inwestuje w startujące przedsięwzięcia biznesowe.

Maciej Tesławski
Branding, Strategy & Loyalty AuthorPierwszy filozof marketingu. Współtwórca pierwszego polskiego letterhouse’u ABC Direct Contact i pierwszej wersji Ustawy o Ochronie Danych Osobowych. Współzałożyciel SMB. W ciągu swojej kariery współpracował z największymi agencjami w kraju i pracował dla największych firm, jak Nestlé czy General Motors. Był Prezesem Zarządu McCann Relationship Marketing, pracował też m.in. dla J. Walter Thompson i Grey Worldwide. Członek jury najbardziej prestiżowych konkursów Złota Strzała, Boomerang i Superbrands. Oprócz pracy jako strateg rozwijał się jako dydaktyk. Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR. Prowadzi własną akademię MCA, gdzie przeszkolił kilkaset polskich firm. Od 2010 roku związany z Uniwersytetem Wrocławskim gdzie wykłada strategię i marketing relacji i współtworzy kierunek „Komunikacja wizerunkowa”. członek Rady Marek Superbrands Polska. Autor książek Strategia marketingowa i Lojalność konsumenta.
Prelegenci

Igor Bielobradek
Digital Marketing ManagerJest specjalistą pomagającym firmom B2B w zakresie content marketingu, generowania leadów, automatyzacji marketingu oraz szeroko pojętej komunikacji w Internecie. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w tym obszarze, które zdobył pracując firmach B2B (głównie z branży doradczej), obecnie jest szefem zespołu Digital Marketing w Deloitte Polska. Jest również autorem bloga http://b2b-marketing.pl, a także prowadzi prelekcje i wystąpienia, związane z tematyką marketingu w branży B2B.

Marta Bryła-Gozdyra
Dyrektor zarządzający Everbe, Wykładowca SWPS w WarszawiePosiada 18-to letnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w zarządzaniu firmą, marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta. Doświadczony Konsultant ds. Customer & Employee Experience, certyfikowany Coach oraz wieloletni wykładowca akademicki. Od prawie 20-stu lat związana z rynkiem sprzedaży, obsługą klienta i marketingiem. Badaniami oraz zarządzaniem doświadczeniami klientów i jego wpływem na lojalność w teorii i praktyce zajmuje się od ponad 9 lat. Jej uwagę zajmuje budowa pro-klienckich kultur organizacyjnych, szczególnie w kontekście wpływu zadowolenia pracowników na zadowolenie i lojalność klientów oraz zwiększania efektywności przedsiębiorstwa. W zakresie badań doświadczeń klientów i pracowników oraz wsparcia organizacji we wdrożeniu, zarządzaniu, pomiarze i monitoringu Customer Experience Management współpracuje z firmami zarówno w sektorze B2B, jak i B2C, między innymi z PKO Ubezpieczenia, Santander BZ WBK, Generali, Billennium, Roche, RWE, Orlen, Jet Line i innymi. Absolwentka zarządzania biznesem oraz psychologii organizacji i zachowań konsumenckich oraz coachingu.

Marta Czartoryska-Żak
Wiceprezes ds. Marketingu i Komunikacji, Wirtualna PolskaZ rynkiem reklamowym związana jest od 1992 roku. Pracowała miedzy innymi w agencjach Young&Rubican Poland oraz Grupie DDB Warszawa. Od 2008 roku zajmuje się marketingiem w spółkach medialnych. Piastowała m.in. funkcje Dyrektora Marketingu i Komunikacji Grupy Onet (2008-2010), Dyrektora ds. Komunikacji Multikina oraz Dyrektora ds. Online i Marketingu Strategicznego oraz Członka Zarządu w Grupie Eurozet (2011-2014). Z Grupą Wirtualna Polska związana od maja 2014 roku. Jako VP ds. Marketingu i PR odpowiada za obszar marketing i PR. Podlegają jej także zespół planowania mediów oraz dział badań.

Emilia Dąbrowska
Customer Experience Specialist, Pracuj.plSportsmenka, która po zakończeniu 16 letniej sportowej kariery rozpoczęła drogę do mistrzostwa w dziedzinie Customer Experience Management. W swojej codziennej pracy dba o jak najlepsze doświadczenia klientów i tworzy nowe, nieszablonowe akcje. Nieustannie zdobywa wiedzę z obszaru CX, a także dba o budowanie wizerunku Pracuj.pl jako inspirującego i godnego zaufania partnera rekrutacji.

Krzysztof Grzyb
Customer Experience Manager, Pracuj.plPasjonat wszelkich zagadnień związanych z Customer Experience Management, w tym badań satysfakcji, kultury organizacyjnej oraz marketingu relacji. Posiada dziesięcioletnie doświadczenie w sektorze B2B. Od ośmiu lat związany z Grupą Pracuj, liderem rynku rekrutacji w Polsce. Odpowiedzialny za procesy budowania lojalności wśród klientów biznesowych, wykorzystujących narzędzia Customer Journey Map, Net Promoter Score i CRM. Aktywnie wspiera budowanie wizerunku marki Pracuj.pl jako eksperta branżowego

Katarzyna Kamińska
Kierownik Promocji Biura Sprzedaży, Grupa Wirtualna Polska

Łukasz Kosman
Head of Sales and B2B Partnership, CEO, Audioteka.plŁukasz is responsible for direct cooperation with the most important corporate partners. He leads mobile integration projects with mobile carriers such as T-Mobile, Play and Polkomtel and marketing campaigns involving creative use of audiobooks. Łukasz studied Computer Science at the Warsaw University of Technology and graduated with Master’s degree from the Warsaw School of Economics and a MBA from the National University of Singapore.

dr Maciej Kraus
Dyrektor, FernPartnersPosiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania cenami na rynkach B2B i B2C w Polsce i nie tylko (USA, Rosja, Chiny, Niemcy, Francja). Doradzał zarówno globalnym koncernom (Ruch, Siemens, Syngenta, Audi, Daimler, Johnson&Johnson, Mondi), jak i MSE. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu grupą produktów w Nestle. Jest autorem licznych publikacji na temat strategii sprzedaży i zarządzania cenami. Wykładowca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Piotr Łata
Sales and Marketing Manager, FUNAI Electric EuropePosiada ponad 15-letnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu. Przez wiele lat związany z Panasonic Marketing Europe, Panasonic Polska, TCH Components, aktualnie odpowiedzialny za realizację celów sprzedażowych i marketingowych w Funai Europe. Skutecznie wprowadził na rynek polski i rynki bałtyckie szereg produktów, uruchomił szereg pilotażowych programów sprzedażowych i marketingowych, w tym autorski program premiowy zwiększający efektywność pracy podwładnych o 25%. Doskonały negocjator z umiejętnościami budowania trwałych relacji biznesowych opartych na wzajemnym zaufaniu i szacunku. Przygotowuje i realizuje operacyjne i strategiczne plany krótko- oraz długookresowe na bardzo wysokim poziomie, odpowiada za wyniki finansowe wdrażanych rozwiązań. Wyróżniony nagrodami: Bronze Individual Award FY 2010, Bronze Award 2001 IT Sales Team. Absolwent SSGW i Wyższej Szkoły Menedżerskiej.

Małgorzata Łukaszuk
Trenerka, House of Skills
W House of Skills zajmuje się doradztwem i szkoleniami z zakresu negocjacji, rozwiązywania konfliktów oraz procesów grupowych, jest konsultantką w Centrum Kompetencyjnym Negocjacje i Porozumienia. Prowadzi zajęcia w Szkole Negocjacji (www.szkola-negocjacji.pl). Szkoli przedstawicieli handlowych, kupców, dostawców, sprzedawców, menedżerów i negocjatorów. Współautorka i realizatorka programów szkoleniowych z negocjacji na poziomie podstawowym i zaawansowanym. Absolwentka Wydziału Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła Szkołę Treningu Grupowego, Studium Analizy Transakcyjnej oraz Szkołę Trenerską Mach&Partner Consulting.

Maciej Mroczek
Digital Manager, IBMOd 5 lat odpowiedzialny za realizację i wdrożenie strategii obecności IBM w Internecie w Polsce i krajach bałtyckich. Posiada głęboką znajomość narzędzi i trendów marketingowych, pasjonat nowych mediów. Swoją wiedzę wykorzystuje w przygotowaniu dużych i skomplikowanych projektów. Od 3 lat zasiada w radzie programowej IAB Mixx awards. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego.

Derrick Ogrodny
Założyciel i Dyrektor Zarządzający, Virtual BrainAbsolwent Loyola University w Chicago (USA) na kierunku produkcji telewizyjnej. Ukończył także kurs „TV Drama Showrunner Course” organizowany przez Mediaxchange w L.A. w roku 2012. Fascynat przekazu video, głęboko wierzący, że przyszłością komunikacji z konsumentem jest „branded content”. Specjalista w dziedzinie Content Marketingu – od tworzenia go (content development) poprzez jego produkcję i promocję. Na samym rynku polskim zrealizował wiele projektów z tej dziedziny. Przez 22 lata związany z mediami w USA, Polsce, Czarnogórze i Emiratach Arabskich. Doświadczony producent i manager stacji tv na zagranicznych licencjach. Pracował m.in. w Viacom Polska jako Channel Manager stacji Comedy Central i Nickelodeon, wprowadzając te kanały na rynek Polski. W stacji MTV Polska był z kolei pierwszym dyrektorem kreatywnym na tym stanowisku. Zrealizował w tym czasie wiele projektów z zakresu raczkującego wówczas na naszym rynku content marketingu.
W firmie Discovery Networks CEE był szefem On-Air odpowiedzialnym za specjalne produkcje lokalne w Polsce, Rumunii i na Węgrzech. Obecnie jako założyciel i Dyrektor Zarządzający agencją ”Virtual Brain” odcina kupony od swojego doświadczenia i realizuje się w tym, na czym zna się najlepiej, to jest w obszarze profesjonalnego branded contentu sfokusowanego na przekazie video, zarówno dla B2B, jak i dla B2C.

Paweł Olbryś
Kierownik Projektu, Wydział Komunikacji B2B, Orange PolskaOdpowiada za prowadzenie projektów komunikacyjnych skierowanych do klientów B2B, głównie średnich i dużych firm. Wcześniej pełnił funkcję Kierownika Działu Marketingu, p.o. Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, firmy z Grupy Elektrim SA, gdzie zarządzał projektami internetowymi i związanymi z usługami telekomunikacyjnymi spółek. Pracował jako Główny Specjalista w Polskiej Telefonii Cyfrowej (Era), gdzie brał udział we współtworzeniu i realizacji strategii oferty rynkowej PTC dla rynku B2B. Był odpowiedzialny za projekty związane z taktyką przekazu marketingowego. Pracował również na stanowisku Kierownika ds. Baz Danych w Panoramie Firm. W marketingu i reklamie pracuje od 1991 roku. Budował pozycję marki Panorama Firm (US West Polska), a w Polskiej Telefonii Cyfrowej – Era Biznes.

Anna Rawska-Kupczyńska
Enterprise Group Marketing Manager, HP
Skuteczny menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w
przygotowywaniu i realizacji strategii marketingowych oraz
produktowych dla polskich i międzynarodowych firm z branży IT. Ekspert w
zakresie zarządzania projektami wspierającymi sprzedaż i lider zespołów
z wieloletnią praktyką. Posiada praktyczną wiedzę w zakresie technik
marketingowych B2B i kanałów dotarcia do klientów, budowania relacji z
partnerami biznesowymi oraz agencjami marketingowymi. Pasjonuje ją
tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w działaniach
marketingowych wspierających sprzedaż.
Z HP Polska związana od 2002 roku. Od ponad pięciu lat, jako Enterprise
Group Marketing Manager, odpowiada za strategię marketingową serwerów,
pamięci i sieci HP na rynku polskim, a także realizacje kampanii
marketingowych dla rynku B2B, nastawionych na pozyskiwanie nowych
klientów oraz budowanie długofalowych relacji z partnerami. Jako szefowa
HP Poland Women Network działa aktywnie na rzecz kobiet w branży IT.
Wcześniej związana m.in. z Compaq Computer, Digital Equipment,
Polkomtel. Jest absolwentką kierunku Zarządzanie i Marketing Szkoły
Głównej Handlowej.

Michał Skorupa
Head of the Sales Business Line for Heavy and Light Industry, RWE Polska

Grzegorz Urban
Demand Generation and Revenue Management Expert, PwCEkspert ds. projektów generowania popytu oraz zarządzania przychodami. W PwC odpowiedzialny za obszar doradztwa: sprzedaż, marketing i obsługi klienta. Od 1998 roku doradza firmom w zakresie komercyjnego wykorzystania internetu. Posiada doświadczenie z wielu branż, firm różnej wielkości oraz rynków B2B i B2C w tym, jako szef marketingu i zarządzania przychodami w UPS Polska. Wcześniej wprowadzał ofertę mobilnego internetu na ryku B2C w T-Mobile. Prowadził interaktywną agencję reklamową oraz był odpowiedzialny za marketing portalu Onet.pl. Autor książki „Marketing Wielkich Możliwości” prowadzi blog branżowy pod adresem www.metamarketing.eu

Agnieszka Węglarz
Strateg i praktyk biznesowy, Ekspert Harvard Business Review PolskaStrateg z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu marketingowym i marką. Niezależny doradca i wykładowca marketingowy z wieloletnim doświadczeniem trenerskim. Specjalizuje się w diagnozowaniu problemów marketingowych oraz budowaniu strategii i rozwiązań marketingowych w obszarze marketingu mix. Absolwentka Wydział Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim, stypendystka University College Galway oraz Sussex University w dziedzinie ekonomii i zarządzania. Od roku 2001 do roku 2006 była Dyrektorem działu Strategii w agencji G7, odpowiedzialna za doradztwo strategiczne dla większości marek należących do klientów agencji. W latach 2007-2013 pracowała w firmie Polkomtel, gdzie była odpowiedzialna za obszar strategii marketingowej dla rynku masowego i SOHO, a następnie za zarządzanie marką i wiedzą o kliencie. W okresie 2013-2014 była Dyrektorem Marketingu w Sygnity S.A., gdzie była odpowiedzialna za rozwój strategii marketingowej, a także zarządzanie marką, marketingiem produktowym, PR-em oraz komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy.

Bartosz Wysocki
Dyrektor Sprzedaży, Grupa Gazeta.plJako Dyrektor Sprzedaży Grupy Gazeta.pl nadzoruje obsługę agencyjną i działalność sieci sprzedażowej Agory. Jest związany z Agorą od 2005 roku. Był dyrektorem ds. klientów strategicznych Internetu Agory, odpowiadał za współpracę z największymi domami mediowymi, a także agencjami internetowymi. Przed objęciem stanowiska w segmencie Internet był zastępcą dyrektora ds. klientów strategicznych w „Gazecie Wyborczej”.
Jest związany z branżą reklamową od 9 lat. Wcześniej przez 4 lata związany z Agencją Reklamową V&P, w której odpowiadał za dział obsługi klienta, a potem za dział strategii. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu a także Warsaw-Illinois Executive MBA Program.