Zwiększa się popyt na e-reklamę

Zapotrzebowanie na reklamę internetową wzrasta, co związane jest m.in. z ogólnym polepszeniem na rynku reklamowym – wynika z sondażu przeprowadzonego przez MediaPost i InsightExpress wśród kupujących i planujących kampanie reklamowe.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Jak podaje badanie, popyt na reklamę wciąż się zwiększa. 39% ankietowanych stwierdziło, że zauważyło duży bądź średni wzrost zainteresowania promocją produktów czy usług. 43% jest zdania, że zapotrzebowanie utrzymało się na tym samym poziomie co w zeszłym roku, a jedynie 18% badanych zauważyło spadek.

Wyniki badania potwierdzają ogólną tendencję wzrostową. Analizy prowadzone przez Nielsen Monitor-Plus i TNS Media Intelligence/CMR wykazały, że zyski z reklam w pierwszej połowie 2003 roku zwiększały się. Analitycy biorący udział w konferencji Television Bureau of Advertising są zdania, że trend zwyżkowy będzie obserwowany nadal, również przez cały 2004 rok.

Zdecydowanie bardziej znaczący wzrost dotyczy reklamy internetowej oraz reklamy w telewizji kablowej. Ponad połowa ankietowanych w sondażu wykonanym przez MediaPost i InsightExpress stwierdziła, że popyt na promocję w tych mediach zwiększył się znacząco.

Sytuacja reklamy radiowej i zewnętrznej (outdoor) jest również dobra. Natomiast spadek popytu na promocję dotyczy prasy.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.