Endomondo dołącza do oferty Business Ad Network

Sieć reklamy internetowej premium - BAN - z początkiem 2013 roku rozszerza swoje portfolio o serwis Endomondo.com. Endomondo jest jedną z najpopularniejszych aplikacji na komórki, która pozwala rywalizować ze znajomymi, rejestrować przebieg treningów, a także analizować osiągane wyniki.

W Polsce, w aplikacji Endomondo zarejestrowało się ponad 350 tys. amatorów biegania, spacerów, jazdy na rowerze i innych sportów, zaś liczba rejestrowanych treningów to około 15 000 dziennie, co czyni grono użytkowników Endomondo najaktywniejszą grupą wśród podobnych aplikacji. Sama strona internetowa Endomondo ma ponad 4 mln odsłon miesięcznie.

Liczba polskich użytkowników, którzy pobrali aplikację to około 0,5 miliona - dziennie dołącza do tego grona 1500 osób.Endomondo w Business Ad NetworkKliknij, aby powiększyćEndomondo w Business Ad NetworkJest to kolejne wzmocnienie oferty BAN style, na którą składają się serwisy lifestylowe premium, takie jak Menshealth.pl, Runners-world.pl, Platine.pl, Menstream.pl , iWoman.pl czy Logo24.pl. Oferta sieci skierowana do biznesu to Grupa Money, witryny biznesowe Agory, wydawnictwo Beck oraz LinkedIn.

BAN będzie pierwszą siecią, która będzie wprowadzać Endomondo do swojej oferty na polskim rynku. Współpraca obejmuje zarówno stronę www, jak i samą aplikację. Włączenie Endomondo do oferty BAN ma miejsce we współpracy z wydawnictwem Motor-Presse Polska.

Więcej informacji: http://ban.pl/aktualnosci/endomondo;w;ofercie;business;ad;network,180,0,1246388.html

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.