Szał zakupów grupowych trwa: nowe serwisy Agory i Nokautu

HappyDay.pl oferuje zniżki grupowe na zakup towarów i usług w wybranych miastach Polski. Obecnie oferty pochodzą z Warszawy, Wrocławia, Poznania, Krakowa, Trójmiasta, Łodzi i aglomeracji śląskiej, codziennie publikowana jest również jedna oferta ogólnopolska.

Podobnie jak na serwisach typu Groupon, W HappyDay.pl wszystkie oferty dla użytkowników objęte są kilkudziesięcioprocentową zniżką. Sprzedażą ofert do HappyDay.pl zajmują się działy sprzedaży lokalnej Gazety Wyborczej wspierane doradców.

"Dla HappyDay.pl najistotniejsza jest jakość i wiarygodność, dlatego wszystkie oferty publikowane w serwisie pochodzą od partnerów, których możliwości i jakość usług zostały sprawdzone przez doradców sprzedażowych" - mówi Dominika Derewicz, kierownik serwisu HappyDay.pl.

Startowi serwisu HappyDay.pl towarzyszy kampania wizerunkowa. Działania promocyjne obejmują Internet (serwisy należące do Agory, m.in. Gazeta.pl, MSN.Gazeta.pl, Plotek.pl, Deser.pl, a także sieć reklamową Google), prasę ("Gazeta Wyborcza", "Metro"), radio (stacje radiowe Agory: Złote Przeboje, Roxy FM), oraz nośniki reklamy zewnętrznej należące do AMS (Cityinfo TV). Media zaplanował i zakupił dział promocji Gazeta.pl. Kreacje przygotowała agencja interaktywna Pro-Creation. Działania promocyjne potrwają do końca czerwca br.

Swój agregator ofert z innych serwisów do zakupów grupowych odpalił również Nokaut. PrettyDeal.pl to strona z ofertami dla kobiet: znajdują się tam między innymi zniżki w sklepach odzieżowych czy zabiegi w spa.

"Zakupy grupowe z miesiąca na miesiąc zyskują większą popularność za sprawą rabatów na produkty i usługi rzędu kilkudziesięciu procent. Decyzję o wdrożeniu serwisu poprzedziliśmy badaniami, które wykazały, że 67 proc. wszystkich ofert w serwisach zakupów grupowych kierowanych jest do kobiet. Postanowiliśmy więc stworzyć serwis dedykowany kobietom, które zresztą, jak wskazują ostatnie badania, robią zakupy w Internecie częściej od mężczyzn. Dzięki PrettyDeal.pl nie będą musiały przeglądać kilkunastu stron poszukując interesujących je ofert. Już od dawna myśleliśmy o wejściu na rynek zakupów grupowych, ale zamiast konkurować z Grouponem oraz innymi serwisami budując sieć tradycyjnych sprzedawców, wolimy skupić się na tym, co jest naszą specjalnością" - pozyskiwaniu i dostarczaniu wysokiej jakości ruchu" - mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut S.A.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.