Gratka w Gazeta.pl

Polskapresse, właściciel pasażu handlowego Sklepy.gratka.pl rozpoczęła współpracę z Agorą, której efektem będzie nowa usługa dla użytkowników Gazety.pl - Sklepy.gazeta.pl.

Współpraca odbywa się na zasadzie usługi whitelabel umożliwiającej prezentację pasażu Sklepy.gratka.pl w layoucie i domenie partnera, czyli Sklepy.gazeta.pl.

Celem współpracy jest zwiększenie zasięgu oferty e-commerce obu wydawców. Polskapresse zyskuje dodatkowy zasięg dla sprzedających poprzez swój pasaż handlowy, natomiast Agora zaoferuje nowe narzędzie dla użytkowników portalu Gazeta.pl chcących dokonać zakupów w internecie.

Obecnie użytkownicy internetowi mają dostęp do 100 tys. ofert w 26 kategoriach tematycznych. Sklepy, które działają już na e-rynku, w prosty sposób mogą zintegrować się z pasażem dzięki możliwości wykorzystania formatu XML Nokautu.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.