Gratka.pl chce wzmocnić swój pasaż sklepami z Nokaut.pl

Serwis Grupy Wydawniczej Polskapresse Gratka.pl oraz porównywarka cen Nokaut.pl współpracują w ramach internetowego pasażu handlowego Sklepy.Gratka.pl.

Spółka Gratka.pl uruchomiła pasaż handlowy Sklepy.Gratka.pl w połowie września br. W pierwszym etapie działalności pasaż kierował swe usługi wyłącznie do osób dopiero rozpoczynających działalność w e-commerce. Dzięki partnerstwie z firmą G-Forces (oferuje m. in. oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego), zainteresowani przedsiębiorcy mogą założyć na pasażu swój sklep od podstaw. Tak utworzony sklep rozlicza się z pasażem w modelu prowizyjnym lub abonamentowym.

Jak mówi Joanna Knap, główny specjalista ds. PR z Grupy Wydawniczej Polskapresse (właściciel Gratka.pl), do tej pory na pasażu zostało utworzonych ponad 100 sklepów. Należy przyznać, że jak na półtora miesiąca działalności serwisu jest to całkiem przyzwoity wynik.

Wydawnictwo liczy, że już wkrótce liczba ta zwiększy się, gdyż dzięki podpisanej właśnie umowie z porównywarką cen Nokaut.pl pasaż otwiera się na sklepy już w sieci istniejące. Sklepy internetowe znajdujące się w Nokaut.pl mogą teraz zintegrować się ze Sklepy.Gratka.pl, bez konieczności dostosowywania się do nowego standardu, co ma znacznie usprawnić technologiczną integrację z pasażem.

Współpraca obejmuje również wymianę hyperlinków do towarów i usług oferowanych w serwisach internetowych Sklepy.Gratka.pl i Nokaut.pl.

Gratka.pl chce wzmocnić swój pasaż sklepami z Nokaut.pl

Nowa oferta została skierowana do ok. 3 000 sklepów zintegrowanych z Nokaut.pl.

Sklep z Nokaut.pl, który będzie chciał dołączyć do pasażu Sklepy.Gratka.pl do końca roku nie poniesie żadnych kosztów (specjalna oferta). - "Od stycznia obowiązywać ma już standardowa stawka jaka jest w pasażach handlowych - w tej chwili nie potrafimy jej jeszcze określić" - mówi Joanna Knap.