Nowe, większe banery internetowe

Online Publishers Association ogłosiło, że 37. spośród firm należących do stowarzyszenia (których strony docierają do 68 proc. internautów w USA), wprowadziło do oferty trzy gigantyczne formy reklamowe. Wityny należące do The New York Times, CNN i MSNBC.com już wkrótce zaoferują nowy produkt reklamodawom takim jak Bank of America i Marcedes-Benz.

Wprowadzenie nowych, większych form reklamowych zapowiadane było przez OPA (Online Publishers Association) już trzy miesiące temu. Głównym uzasadnieniem dla tego ruchu było zwiększenie potencjału internetu jako medium reklamującego markę oraz danie agencjom większego pola do popisów kreatywnych.

Prezes OPA, Pam Horan - "Trzy miesiące na wprowadzenie nowych form były konieczne, gdyż wielu wydawców musiało dokonać zmian w budowie swoich stron internetowych, by mogły one wyświetlać większe formy." Duże banery nie tylko mają łatwiej niż dotychczas przyciągać uwagę użytkownika. Dzięki zastosowaniu większych form, na stronach publikowana będzie mniejsza liczba reklam, także, jak ładnie to ujęła prezes OPA - "zmniejszy się rywalizacja o spojrzenie klienta."

Trzy nowe formy reklamowe to:

The Fixed Panel: (336 szerokości x 700 wysokości), - pozostaje w polu widzenia użytkownika nawet, gdy przesuwa on stronę w górę lub w dół

The XXL Box: (468 x 648), na pare sekund rozwija się do formatu 936 x 648; z możliwością umieszczenia wideo

The Pushdown: (970 szerokości x 418 wysokości), otwiera się by pokazać reklamę, poczym po paru sekundach zwija się do formatu 970 x 66.




The Fixed PanelThe Fixed Panel

The XXL BoxThe XXL Box

The PushdownKliknij, aby powiększyćThe Pushdown



Źródło: mediapost.com, informacja prasowa OPA.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.