17 mln zł z CRM

Prokom Software podpisał z Sofrecom umowę na podwykonawstwo w pierwszej fazie wdrożenia systemu CRM dla Telekomunikacji Polskiej. Gdyńska spółka zarobi 17,3 mln zł z kontraktu opiewającego na 67 mln zł.

Wydarzenia
24 lutego 2017 r.

Rama agile okazuje się często niezwykle skutecznym sposobem realizacji projektów IT. Dość powszechne jest fałszywe przekonanie, że zaletą...

Zarejestruj się
27 lutego 2017 r.

Przebieg warsztatów opierać się będzie na analizie, wspólnie z uczestnikami, poszczególnych etapów tworzenia usług mobilnych z perspektywy...

Zarejestruj się
W ramach umowy Prokom dokona migracji danych, zaprojektuje ponadto i wykona platformę integracyjną pomiędzy obecnymi systemami w TP S.A. a nowym systemem CRM. Prokom ma także zapewnić wsparcie uruchomienia systemu i przeprowadzenie szkoleń. Prokom otrzyma w ramach umowy z Sofrecom 17,3 mln zł.

Sofrecom Polska to spółka zależna France Telecom i PricewaterhouseCoopers Polska. W październiku wygrała przetarg na dostarczenie nowego CRM dla operatora. Podpisana przez nią niedawno umowa na realizację pierwszej fazy wdrożenia w TP S.A. systemu CRM opiewa na 67 mln zł i zakłada dokonanie pilotażowego wdrożenia systemu w rejonie poznańskim. Platforma oparta będzie na oprogramowaniu PeopleSoft 8 CRM.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.