Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Merrill Lynch: reklama online jasnym światełkiem

Mimo malejących wydatków branży motoryzacyjnej i finansowej na reklamę, o czym poinformowała niedawno spółka Yahoo, rynek internetowy w Stanach Zjednoczonych wciąż notuje spore wzrosty - w szczególności, gdy weźmiemy pod uwagę stan branży reklamowej jako całości.

Prognoza wzrostu wartości całego rynku reklamy przygotowana przez analityków Merrill Lynch dla Stanów Zjednoczonych została obniżona z 5,1 do 4,7%.

Wydatki na reklamę internetową mają jednak wzrosnąć - w trzecim kwartale o 26,2% zaś w czwartym o 27,4%. Lauren Rich Fine z Merrill Lynch ocenił, że sytuacja reklamy internetowej na tle prognoz stanu reklamy w ogóle, jest "jasnym światełkiem".

Google ma być liderem wzrostu. Przychody spółki mają wzrosnąć o około 72%. Według oceny analityków Merrill Lynch, Google miał w trzecim kwartale br. 60% udział w globalnym rynku reklamy w wyszukiwarkach i ma go wciąż powiększać, głównie kosztem Yahoo.