Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

adStandard 2012

Ile wyniosły wydatki na reklamę w polskim Internecie? Jakie są najbardziej skuteczne formaty reklamowe? Jaka jest rzeczywista efektywność reklamy internetowej? Jak Internauci odbierają poszczególne formy reklamy? Czy istnieje synergia między Internetem i telewizją? Jak Polacy konsumują media i reklamę? Na te i wiele innych pytań odpowiadamy w naszym raporcie.

W raporcie opisujemy także trendy w reklamie internetowej. W roku 2011 była to mobilność i rosnąca popularność smartfonów, tabletów i mobilnego Internetu. W tym roku takimi trendami są: social TV i wyszukiwanie informacji o widzianych przedmiotach za pomocą smartfona, czyli POINT&KNOW/ POINT&BUY. Narastającym problemem staje się zaś nadmiar aplikacji instalowanych na urządzeniach mobilnych.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.