Drugiego dnia konferencji (30 września) uczestnicy wybiorą interesującą ich tematykę i zgłębią swoje umiejętności pod okiem cenionych ekspertów z branży e-commerce. Wśród tematów, które dla Państwa przygotowaliśmy znajdują się najważniejsze filary sprzedaży przez Internet.
Warsztaty przedpołudniowe – do wyboru 1 z poniższych ścieżek:
Warsztaty popołudniowe – do wyboru 1 z poniższych ścieżek:
Ze względu na interaktywny charakter tej części, liczba miejsc na każdy warsztat jest ograniczona do 30 osób.
Decyduje kolejność zgłoszeń.
Dowiesz się:
Gamifikacja skutecznie angażuje klientów w realizację cele marketingowych oraz sprzedażowych. Mint.com w 2 lata osiągnął wartość 170 mln dolarów, zmieniając nawyki zarządzania finansami osobistymi swoich użytkowników. Współczynnik konwersji drogerii internetowej Walgreens poprawił się o 92% a liczba zarejestrowanych użytkowników sięgnęła 85 mln! Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak skutecznie wykorzystywać techniki gamifikacji w e-commerce, zapraszam na warsztat.
Prowadzący:
Marlena Wieteska, Gamfi
Marlena Wieteska
BRAK MIEJSC - ZAPYTAJ O MOŻLIWOŚĆ UDZIAŁU
User Experience to obecnie jedno z najmodniejszych haseł w świecie e-commerce. Duża część agencji kreatywnych i firm technologicznych już dzisiaj deklaruje, że filozofia design thinking stanowi podstawę ich działania, a dzięki lepszemu user experience będziecie więcej sprzedawać. Jak to wygląda w rzeczywistości i czy faktycznie przekłada się to na wynik finansowy firmy?
Dowiesz się:
Wszyscy mówią user experience. Mało kto faktycznie je jednak mierzy i optymalizuje. Zapraszam na warsztaty, na których dowiemy się jakie są najlepsze praktyki rynkowe w tym zakresie, dopasowane do potrzeb sklepów internetowych, platform b2b i innych uczestników rynku e-commerce.
Prowadzący:
Jacek Popko, Usability LAB
Jacek Popko
BRAK MIEJSC - ZAPYTAJ O MOŻLIWOŚĆ UDZIAŁU
Email marketing to od lat najbardziej skuteczna forma pozyskiwania klientów. Podczas warsztatu dowiesz się: jak skutecznie budować bazy odbiorców i jak nimi zarządzać. Pokaże Ci jak działania lead nurturingowe mogą pomóc w przekonwertowaniu jak największej liczby subskrybentów w klientów. W tracie spotkania bazować będziemy na przykładach i case study działań realizowanych na polskim rynku e-commerce.
Dowiesz się:
Email marketing to najbardziej skuteczna forma komunikacji w Internecie. Niestety ponad 80% marketerów wykorzystuje tylko podstawowe możliwości jakie daje ten kanał komunikacji. Podczas mojego warsztatu dowiesz się jak stać się marketerem będącym w awangardzie polskiego rynku i osiągać wyniki, które zadziwią Twojego szefa, a w śród konkurentów wywołają olbrzymią zazdrość.
Prowadzący:
Paweł Sala, Freshmail
Paweł Sala
Sprawne prowadzenie biznesu online wymaga podejmowania nowych aktywności i poszukiwania atrakcyjnych dróg pozyskania Klienta. W tym wszystkim istotne jest aby nie narażać swojego biznesu na zagrożenia prawne. Tam gdzie nie można tych zagrożeń wyeliminować trzeba zastanowić się nad ryzykiem i ewentualnymi konsekwencjami.
Warsztat "legalnie i biznesowo" to spotkanie praktyków, podczas którego przeanalizowane zostaną kluczowe błędy i pułapki prawne spotykane online - wraz z możliwymi ścieżkami rozwiązania.
Dowiesz się:
Budowanie świadomości prawnej działalności e-commerce to konieczność naszych czasów. Poprzez zasięg Internetu i jego dostępność – działalność przedsiębiorcy online jest widoczna nie tylko konkurentów, ale również dla organów i instytucji zajmujących się nadzorowaniem rynku e-commerce. Jak działać zgodnie z prawem i jednocześnie być efektywnym? Zapraszam do udziału.
Prowadzący:
Michał Kluska, Adwokat, Partner, EVERBERG
Michał Kluska
BRAK MIEJSC - ZAPYTAJ O MOŻLIWOŚĆ UDZIAŁU
Pricing dynamiczny umożliwia zaproponowanie w czasie rzeczywistym ceny dopasowanej do różnych segmentów klienta i warunków, w których dokonuje on transakcji. Łącząc to z możliwościami pricingu behawioralnego, czyli wywarcia wpływu na postrzeganie ceny przez klienta, sprzedawca jest w stanie zwiększyć przychód i zysk transakcji. Od 20 lat takie podejście stosują linie lotnicze, od kilku lat giganty handlu jak Amazon i Walmart, a dzięki obecnej technologii, narzędzia te są dostępne dla każdej działalności e-commerce.
Dowiesz się:
Już ponad 20% firm ecommerce w USA stosuje pricing dynamiczny i behawioralny. Na naszej sesji poznasz zasady i techniki efektywnego zarządzania cenami w e-commerce i dowiesz się jak wpływać na decyzje zakupowa klientów by maksymalizować ich satysfakcję a Twój zysk. Zapraszamy.
Prowadzący:
Grzegorz Świętek, Director, Simon-Kucher & Partners
Przemysław Białokozowicz, Senior Consultant, Simon-Kucher & Partners
Grzegorz Świętek
Przemysław Białokozowicz
BRAK MIEJSC - ZAPYTAJ O MOŻLIWOŚĆ UDZIAŁU
"Tradycyjny marketing mówi do ludzi. Content Marketing z nimi rozmawia." To słowa Douga Kesslera z agencji Velocity, eksperta e-marketingu, które w pełni oddają współczesną sprzedaż. Budowanie strategii content marketingowej w e-commerce to przede wszystkim serwowanie takich treści, które będą odpowiadały na potrzeby naszego klienta.
Dowiesz się:
Klienci codziennie są dostają miliony komunikatów. Każdy marketingowiec już wie, że aby sprzedać potrzebna jest merytoryczna dyskusja, a nie zasypywanie ofertami. Ale jak w praktyce wygląda realizacja strategii Content Marketingu w e-commerce? O tym jak przygotowywać skuteczne treści, które sprzedają porozmawiamy na moich warsztatach. Zapraszam.
Prowadząca:
Barbara Stawarz, Content King
Barbara Stawarz
© Copyright 2023 International Data Group Poland S.A.
00-131 Warszawa, ul. Grzybowska 2/44
tel. +48 22 3217800