Rejestracja uczestników, poranna kawa i networking.
Po każdej prezentacji zaplanowaliśmy krótką sesję na pytania i odpowiedzi do naszych prelegentów - zapraszamy do dyskusji.
Czym polski e-commerce zaskoczył nas w tym roku?
PREMIERA RAPORTU E-COMMERCE STANDARD
Prawie 1/3 sklepów nie dopuszcza możliwości kupowania produktów bez zakładania konta w ich sklepie. To duży błąd zwłaszcza, że w niektórych sklepach sprzedaż bez rejestracji to ponad połowa wszystkich zakupów. Czego jeszcze dowiedzieliśmy się z najnowszego badania polskich sklepów, przeprowadzonego przez redakcję Internet Standard i jak Twój sklep plasuje się na tle całego rynku? Premiera 10-tej edycji raportu E-commerce Standard i rozpoczęcie konferencji.
Waga lojalnego e-klienta, czyli nie zawsze skala, a jakość staje się kluczem do sukcesu.
CASE STUDY Frisco.pl
Nie sztuką jest pozyskać e-klienta, który skorzysta z usług tylko jeden raz, nieraz zachęcony jedynie atrakcyjnym rabatem oferowanym na początek współpracy. Dużym osiągnięciem jest natomiast sprawienie, by zechciał zostać z nami na dłużej, a na dodatek chętnie polecał nas innym. Jak dotrzeć do takiego e-klienta, czym go zatrzymać, dlaczego warto o niego dbać i kiedy tak właściwie można już mówić o lojalności? Opowiemy o tym na bazie doświadczeń internetowego supermarketu Frisco.pl.
Content Marketing w e-commerce, czyli o treściach, które sprzedają.
CASE STUDY Avon
Content Marketing opiera się na prostej zasadzie – to co atrakcyjne, przyciąga uwagę odbiorców. Publikacja interesujących treści pozwala pozyskać, zaangażować, a w efekcie przekonać do siebie klienta. Co realnie pozwala wyróżnić spośród wielu komunikatów? Wystąpienie będzie oparte na doświadczeniach Avon w wykorzystaniu video contentu w e-commerce. Wg. Sotrendera kanałjest największym i najbardziej aktywnym wśród marek beauty działających w Polsce.
Przerwa na kawę
Skuteczne kreacje reklamowe – sprawdzone zasady czy pole do improwizacji?
CASE STUDY ANSWEAR.com
50% klientów deklaruje, że nie klika w reklamy, natomiast pozostali w większości wybierają kolorowe, żywe i wyróżniające się kreacje. Marketing oparty na subiektywnych opiniach marketerów już dawno przestał odgrywać znaczącą rolę. Na przykładzie ANSWEAR.com pokażemy dobre praktyki w tworzeniu kreacji reklamowych wykorzystywanych m.in. w Google AdWords, retargetingu, programach afiliacyjnych oraz kampaniach display. Porozmawiamy o testowaniu ich skuteczności. A także postaramy się odpowiedzieć na pytania dotyczące tego, na co postawić: wizerunek, klikalność czy konwersyjność.
Marketing Automation w praktyce.
CASE STUDY Meble VOX
Zdecydowana większość klientów kupujących meble robi to w salonach stacjonarnych (offline). Jak wykorzystać ruch na stronie www, aby skutecznie zachęcić potencjalnych klientów do wizyty w salonach, gdzie prawdopodobieństwo podjęcia decyzji zakupowej jest znacznie większa niż w sklepie www? Na przykładzie Meble VOX i narzędzia SalesManago pokażemy jak skutecznie łączyć online z offline z korzyścią dla obu kanałów.
Systemy rekomendacji – sposób, by trafić w gust klienta, nie zawsze z bezpośrednio powiązanym produktem.
CASE STUDY bdsklep.pl
System rekomendacji działa w serwisie bdsklep.pl od kwietnia tego roku. Pomimo trudnej specyfiki branży handlu detalicznego, w której klienci podczas zakupów kierują się bardziej pragmatyczną potrzebą niż własnym gustem, w tym okresie ponad 1400 klientów zakupiło prawie 3000 spośród rekomendowanych produktów, a współczynnik konwersji w przypadku tych transakcji był na poziomie dwukrotnie wyższym niż średnia sklepu. W trakcie prezentacji przedstawione zostaną wartości konwersji, średniej wartości koszyka i liczby zakupionych przedmiotów uzyskane w trakcie przeprowadzonych testów. Porównamy skuteczność systemu w zależności od kategorii oferowanych produktów, a także przedstawimy ciekawe przypadki działania systemu.
Optymalizacja i rozwój sprzedaży online w branży telekomunikacyjnej.
CASE STUDY Netia
E-commerce w branży telekomunikacyjnej wymaga testowania wielu podejść, aby osiągnąć zamierzony cel. Dotarcie do klientów będących w zasięgu infrastruktury technicznej czy stale rosnąca ilość istniejących klientów to tylko niektóre z wyzwań. W trakcie prezentacji pokażemy kierunki rozwoju strategii mediowej i narzędzi online, które Netia wprowadziła rozwijając sprzedaż usług telekomunikacyjnych. Skupimy się między innymi na personalizacji i targetowaniu. Wskażemy co zadziałało, a co nie. Pokażemy co pozwala osiągnąć progres w krótkim okresie czasu, a co wymaga długofalowej strategii.
Lunch dla uczestników konferencji
Optymalizacja sprzedaży e-commerce za pomocą gier komputerowych.
CASE STUDY Philips
W obecnym klimacie medialnym łatwo odstraszyć potencjalnego klienta, dlatego tak istotne jest odnalezienie nowych sposobów na opowiedzenie naszej historii. Jednym z nich są gry komputerowe, umożliwiające unikalne metody zaangażowania konsumentów i wykorzystania marketingu szeptanego. Czy ta metoda się sprawdza w sprzedaży e-commerce pokażemy na przykładzie współpracy pomiędzy Electronic Arts i marką Sonicare należącą do Philips.
Rola płatności w rozwoju m-commerce. Najważniejsze cechy dobrego mobilnego systemu płatności z perspektywy sklepów i kupujących.
Pozyskanie, upselling i lojalizacja klienta w e-commerce z wykorzystaniem gamifikacji.
CASE STUDY Bonduelle
Każdego dnia do konsumenta trafią setki informacji, ofert, reklam produktów – zwłaszcza w sieci. To wszystko sprawia, że ciężko spowodować, aby klient skupił się na naszej ofercie, zaangażował się w świat naszej marki, dokonał zakupu, a potem chciał do nas wrócić. Na przykładzie Bonduelle pokażemy jak dzięki gamifikacji skutecznie pozyskać, zaangażować i zatrzymać klienta. Projekt warzywne inspiracje zrealizowany przez markę Bonduelle w Polsce już po 2 miesiącach zaangażował 10 tys. użytkowników online, którzy wykonali 120 tys. zadań edukacyjnych związanych z marką.
Przerwa na kawę
Jak budować doświadczenia klienta?
Nie tylko produkt. Co kreuje wartość dla odbiorcy?
CASE STUDY Poczta Polska
W czasach dużej konkurencji na rynku e-commerce coraz większego znaczenia nabierają usługi dodatkowe, nie zawsze są ściśle związane z produktem końcowym. Jak zainteresować klienta i sprawić by ścieżka zakupu, którą pokonuje w drodze do realizacji finalnego zamówienia, była atrakcyjna i zachęcała do współpracy z marką?
Odpowiedzią jest Łańcuch Wartości – sekwencja działań, która kreuje wartość dla odbiorcy. W trakcie prelekcji podzielimy się case study budowania łańcucha wartości na przykładzie Poczty Polskie oraz innych operatorów logistycznych z Europy i świata oraz pokażemy jak zbudować go w średnim przedsiębiorstwie.
E-commerce marketing, czyli jak sprzedawać w sieci nie posiadając własnego sklepu internetowego?
E-commerce to nie tylko kanał sprzedaży, ale efektywne narzędzie komunikacji marketingowej, po które coraz częściej sięgają marki nieposiadające własnych sklepów. E-commerce marketing i eMerchandising znalazły swoje stałe miejsce w strategiach wielu marek. W trakcie prezentacji opowiemy o naszych doświadczeniach w budowaniu Customer Experience, wdrażaniu rozwiązań eMerchandisingowych oraz pokażemy jak przeprowadzić skuteczne aktywacje marketingowe w kanale e-commerce i jak je analizować.
Zakończenie 1.dnia konferencji, podsumowanie.
Impreza integracyjna dla uczestników.
TO JUŻ 10 LAT E-COMMERCE STANDARD!
Wieczorna impreza to wyjątkowa okazja do rozmów w mniej formalnej atmosferze, nawiązania nowych kontaktów i pogłębienia dyskusji. Tym razem świętujemy też wyjątkowy jubileusz konferencji - czekamy na Was z wieloma atrakcjami w Iguana Lounge, ul. Zajączkowska 11.
Nie zapomnijcie zabrać ze sobą wizytówek!
Poranna kawa i networking.
W tej sesji masz możliwość na zgłębienie wybranego zagadnienia w mniejszych, interaktywnych grupach
- wybierz 1 z interesujących Cię tematów i przećwicz go pod okiem eksperta. W trakcie warsztatów zaplanowana jest przerwa na kawę.
5 kroków w projektowaniu gamifikacji w e-commerce.
WARSZTAT I
Gamifikacja to narzędzie, które umiejętnie wykorzystuje mechanizmy stosowane w grach do angażowania naszych klientów. Z kolei zaangażowanie klientów pozwala realizować nasze cele marketingowe oraz sprzedażowe. O tym, jak dobierać narzędzia i jak je stosować w zależności od celu, który przed nami stoi i grupy docelowej, dowiesz się podczas naszych warsztatów.
Dowiesz się:
Jak mierzyć Usability i User Experience w E-commerce?
WARSZTAT II
User Experience to obecnie jedno z najmodniejszych haseł w świecie e-commerce. Duża część agencji kreatywnych i firm technologicznych już dzisiaj deklaruje, że filozofia design thinking stanowi podstawę ich działania, a dzięki lepszemu user experience będziecie więcej sprzedawać. Jak to wygląda w rzeczywistości i czy faktycznie przekłada się to na wynik finansowy firmy?
Dowiesz się:
BRAK MIEJSC - ZAPYTAJ O MOŻLIWOŚĆ UDZIAŁU
Skuteczne newslettery – jak zamienić subskrybenta w klienta dzięki e-mail marketingowi.
WARSZTAT III
Email marketing to od lat najbardziej skuteczna forma pozyskiwania klientów. Podczas warsztatu dowiesz się: jak skutecznie budować bazy odbiorców i jak nimi zarządzać. Pokaże Ci jak działania lead nurturingowe mogą pomóc w przekonwertowaniu jak największej liczby subskrybentów w klientów. W tracie spotkania bazować będziemy na przykładach i case study działań realizowanych na polskim rynku e-commerce.
Dowiesz się:
BRAK MIEJSC - ZAPYTAJ O MOŻLIWOŚĆ UDZIAŁU
Lunch dla uczestników konferencji
W tej sesji masz możliwość na zgłębienie wybranego zagadnienia w mniejszych, interaktywnych grupach
- wybierz 1 z interesujących Cię tematów i przećwicz go pod okiem eksperta. W trakcie warsztatów zaplanowana jest przerwa na kawę.
Legalnie i biznesowo – o błędach w obszarze e-commerce.
WARSZTAT I
Sprawne prowadzenie biznesu online wymaga podejmowania nowych aktywności i poszukiwania atrakcyjnych dróg pozyskania Klienta. W tym wszystkim istotne jest aby nie narażać swojego biznesu na zagrożenia prawne. Tam gdzie nie można tych zagrożeń wyeliminować trzeba zastanowić się nad ryzykiem i ewentualnymi konsekwencjami. Warsztat "legalnie i biznesowo" to spotkanie praktyków, podczas którego przeanalizowane zostaną kluczowe błędy i pułapki prawne spotykane online - wraz z możliwymi ścieżkami rozwiązania.
Dowiesz się:
Jak zawsze oferować najkorzystniejszą w percepcji klienta cenę? Pricing dynamiczny i behawioralny.
WARSZTAT II
Pricing dynamiczny umożliwia zaproponowanie w czasie rzeczywistym ceny dopasowanej do różnych segmentów klienta i warunków, w których dokonuje on transakcji. Łącząc to z możliwościami pricingu behawioralnego, czyli wywarcia wpływu na postrzeganie ceny przez klienta, sprzedawca jest w stanie zwiększyć przychód i zysk transakcji. Od 20 lat takie podejście stosują linie lotnicze, od kilku lat giganty handlu jak Amazon i Walmart, a dzięki obecnej technologii, narzędzia te są dostępne dla każdej działalności e-commerce.
Dowiesz się:
BRAK MIEJSC - ZAPYTAJ O MOŻLIWOŚĆ UDZIAŁU
Skuteczna sprzedaż w sieci, czyli o Content Marketingu w praktyce.
Warsztat III
"Tradycyjny marketing mówi do ludzi. Content Marketing z nimi rozmawia." To słowa Douga Kesslera z agencji Velocity, eksperta e-marketingu, które w pełni oddają współczesną sprzedaż. Budowanie strategii content marketingowej w e-commerce to przede wszystkim serwowanie takich treści, które będą odpowiadały na potrzeby naszego klienta.
Dowiesz się:
BRAK MIEJSC - ZAPYTAJ O MOŻLIWOŚĆ UDZIAŁU
Zakończenie konferencji
© Copyright 2023 International Data Group Poland S.A.
00-131 Warszawa, ul. Grzybowska 2/44
tel. +48 22 3217800