, , , ) { o[] = ; } ); return o; }, setIDGTargetings: function() { try { // set targeting to c, referrer, browser, squery, nlsource, insiderauth, device, env and mobile if (this.getFpvKey() != "") { IDG.GPT.addTarget("c", "AIIA"); } IDG.GPT.addTarget("device", this.deviceClass); } catch(e) { //console.log(e); } }, logPlEvent: function(data) { if (data.hasOwnProperty("b") && data.hasOwnProperty("t") && data.hasOwnProperty("id") && data.hasOwnProperty("e")) { var qs = []; for (var key in data) { qs.push(key+"="+data[key]); } var pl = new Image(1, 1); pl.onerror = pl.onload = function () { pl.onerror = pl.onload = null; }; pl.src = ["//pixel.staticworld.net/pixel.gif?"+qs.join("&")+"&ts=", (new Date()).getTime()].join(''); } }, init: function() { this.adUnitId = IDG.GPT.unitName; this.deviceClass=this.setDeviceClass(this.deviceWidth()); this.setIDGTargetings(); // define slots this.setDeviceClassAdSizes(this.deviceWidth()); //this doesn't clean up prior settings, so it proliferates body tags onresize. must be fixed before used //this._body.className = this._body.className +' '+this.deviceClass+' '+this.deviceOrientation(); this.setDomain(); this.setFpvKey(); this.ord = ( new Date() ).getTime(); var compareCookie = this.readCookie('compareCart'); this.compareCartId = compareCookie!=undefined && compareCookie.length>0 ? compareCookie:0; if (this._debug) { this.debug("deviceWidth:"+this.deviceWidth()); this.debug("deviceHeight:"+this.deviceHeight()); this.debug("deviceClass:"+this.deviceClass); this.debug("devicePixelRatio:"+this.devicePixelRatio()); this.debug("deviceOrientation:"+this.deviceOrientation()); this.debug("productCompareCartId:"+this.compareCartId); } } }; window.$thm =$thm; return $thm; })(screen, window, false).init(); /* Logon namespace */ var Logon = {}; Logon.forumUser = $thm.readCookie('forumUser'); Logon.uname = $thm.readCookie('uname'); Logon.isValid = (Logon.forumUser && Logon.uname) ? true:false; window.Logon = Logon; }; if (typeof IDG.global.async != 'undefined') { IDG.global.async.push(['load', function () { IDG.Thm.init(); }]); } else { IDG.Thm.init(); } //]]>
Rejestracja

Program

 

22 kwietnia, 1.dzień konferencji

9:00-9:30 Rejestracja, poranna kawa.

9:30-9:40 Powitanie uczestników konferencji.

                         MARKETING I SPRZEDAŻ B2B DOSTOSOWANE DO KLIENTA... I SZANS JAKIE STAWIA RYNEK. TRENDY I INSPIRACJE.

9:40-10:15 Demand Generation, Reklama Natywna i Content Marketing… kluczowe obszary w marketingu B2B 2015. DYSKUSJA

Katarzyna Kamińska, Kierownik Promocji Biura Sprzedaży, Grupa Wirtualna Polska,

Sebastian Watras, Dyrektor Rynku, IDG (Internet Standard, Computerworld Polska),

Agnieszka Węglarz, Ekspertka, Harvard Business Review Polska,

Bartosz Wysocki, Dyrektor Sprzedaży, Grupa Gazeta.pl

10:15-10:50 Trzy perspektywy: Marketing, Sprzedaż i Zewnętrzny Dostawca Lead'ów - o wyzwaniach związanych z kampaniami lead'owymi. DYSKUSJA

Anna Rawska-Kupczyńska, Enterprise Group Marketing Manager, HP

Marcin Renduda, Head of Sales, IDG

Michał Skorupa, Head of the Sales Business Line for Heavy and Light Industry, RWE Polska

10:50-11:10 Przerwa kawowa

                    WYZWANIA I ROSNĄCE OCZEKIWANIA - CZY MOŻNA JESZCZE ZASKOCZYĆ KLIENTA BIZNESOWEGO? SESJA CASE STUDIES

11:10-11:40 Sprzedaż i marketing w B2B – współpraca czy rywalizacja? Jak zorganizować te działy wokół realizacji celów sprzedażowych?

Grzegorz Urban, Demand Generation and Revenue Management Expert, PwC

W firmach B2B często funkcję marketingu sprowadza się do promocji, która jest słabo mierzalna i postrzegana jako koszt, a nie jako inwestycja. Trudność w zmierzeniu wpływu działań marketingu na sprzedaż, niedoskonały system wyznaczania celów to początek problemów, z którymi borykają się organizacje B2B. Odpowiedzią może być integracja działu marketingu i sprzedaży, która jest światowym trendem w wielu firmach. Jak uczynić marketing odpowiedzialnym za generowanie określonych i policzonych przychodów? Jak stworzyć i zintegrować technicznie proces generowania przychodów, w którym uczestniczą oba działy? I wreszcie – jak ustalić wspólny poziom świadczonych sobie usług?
O tych tematach – podczas prezentacji.

11:40-12:10 Jak event marketing służy do budowania i podtrzymywania relacji biznesowych?
CASE STUDY Orange Polska

Paweł Olbryś, B2B Marketing Manager, Orange Polska

Orange Polska przygotowuje i realizuje szereg eventów dla swoich klientów biznesowych (szkolenia, spotkania branżowe, gale). O kulisach takich wydarzeń – potrzebnych kompetencjach, celach biznesowych i własnych doświadczeniach pomówimy podczas prezentacji. Dlaczego warto, jak efektywnie przeprowadzać wydarzenia i jakie są kluczowe zadania i kompetencje w realizacji eventów w Orange Polska? Jak zarządzać kontaktami eventowymi po wydarzeniu? Finalnie, jak przekuć merytoryczne spotkanie
w podtrzymanie relacji z klientem, a finalnie sprzedaż produktu? Prezentację oprzemy na konkretnych, ale różniących się od siebie case studies – 3 wydarzeniach
dla 3 różnych branż.

12:10-12:40 Czy w B2B można mieć ambasadorów marki? Jak marka B2C osiąga ponad połowę zysków dzięki relacjom z klientem B2B?
CASE STDY Audioteka.pl

Łukasz Kosman, B2B Sales and Partnership Manager, Audioteka

Jak B2B potrafi inspirować nowe obszary wzrostu w organizacji? W trakcie prelekcji opowiemy o budowaniu zaangażowaniu klienta, skutecznych narzędziach w modelu biznesowym i poza nim oraz skutecznych mierzeniu wyników działań. Historia Audioteka.pl – firmy B2C, która opiera swoją działalność o relacje z klientami biznesowymi
– o zarządzaniu tymi relacjami, pozyskiwaniu i motywowaniu partnerów biznesowych. 

12:40-13:30 Lunch

13:30-13:45 Wg. 20% polskich marketingowców Content Marketing w B2B nie działa! A co z pozostałymi?
PREMIERA RAPORTU

Marcin Tyborowski, Marketing Manager, IDG Poland

Oficjalna premiera wyników raportu IDG Content Marketing B2B Survey 2015. Raport został przeprowadzony na grupie ponad 100 respondentów odpowiedzialnych
za marketing i zarządzanie w polskich firmach z sektora B2B. Badanie zostało przeprowadzone w lutym 2015 i jego celem było zbadanie stopnia i metod wykorzystania narzędzi marketingu treści oraz oceny ich skuteczności  w polskich firmach.

13:45-14:15 Jak zbudować skuteczną strategię Content Marketingu?
CASE STUDY IBM

Maciej Mroczek, Digital Manager, IBM

W trakcie prezentacji uczestnicy dowiedzą się jak stworzyć efektywny plan opierający się o marketing treści. Jak połączyć działania content marketingowe z innymi aktywnościami marketingowymi? Jak łączyć content offline z contentem online? Jak śledzić rezultaty? Jakich kanałów użyć i czego i jak nie robić?

14:15-14:45 Customer Experience, czyli jak zaskakiwać, doceniać i dziękować klientom biznesowym.
CASE STUDY Pracuj.pl

Emilia Dąbrowska, Customer Experience Specialist, Pracuj.pl
Krzysztof Grzyb, Customer Experience Manager, Pracuj.pl

Klienci od zawsze mieli swoje doświadczenia związane z markami, produktami, ludźmi. Od pewnego czasu mamy modę na posługiwanie się pojęciem Customer Experience. Jednocześnie wszyscy oczekują zwrotu z inwestycji, patrzenia na KPI. Z kolei Einstein mówił: „Nie wszystko, co można obliczyć - liczy się i nie wszystko, co się liczy, można obliczyć”.

Jak z tymi wyzwaniami radzi sobie marka Pracuj.pl? Więcej o tym, a także o poniższych kwestiach w dynamicznym case study:
Skuteczne narzędzia i metody wspierające tworzenie nowej świadomości wewnątrz organizacji - Customer Centric Culture. Główne filary metodologii Customer Experience Management. Doświadczenia W@W siłą napędową partnerstwa z Klientem Biznesowym.                               

14:45- 15.30 Marketing ROI - Czy można policzyć efekt działania marketingu?
CASE STUDY Delloite

Igor Bielobradek, Marketing Manager

Trudno podejmować racjonalne decyzje dotyczące działań, których efekty są nieznane. Dlatego do kluczem do sprawnego działania marketingu jest umiejętność oceny Marketing ROI.  Podczas swojego wystąpienia Igor Bielobradek podzieli się z Państwem swoimi doświadczeniami na temat sposobów wykorzystania zachowania kupujących rozwiązania B2B do oceny marketing ROI; możliwościach powiązania poszczególnych elementów komunikacji marketingowej z decyzjami zakupowymi oraz tym, w jaki sposób zaplanować działania marketingowe w taki sposób, aby umożliwić wyznaczenie marketing ROI. Na podstawie studium przypadku: Szacowanie marketing ROI kampanii marketingowej w branży B2B.

15:30 Zakończenie pierwszego dnia konferencji, podsumowanie.

23 kwietnia, 2. dzień konferencji

                               B2B W PRAKTYCE. SESJA INSPIRACJI, COACHINGU I WARSZTATÓW DEDYKOWANA DYREKTOROWI MARKETINGU B2B.

9:00-9:30 Poranna kawa

9:30-10:00 SESJA MOTYWACYJNA
Zarządzanie czasem: 7 grzechów głównych w wykorzystaniu czasu w organizacjach. 

Angelika Chimkowska

Czas to pieniądz i trudno się z tym nie zgodzić. Jednak, czy rzeczywiście tak go traktujemy? O ile tworzenie, kontrola oraz rozliczenie budżetów weszło nam w nawyk i stało się częścią biznesowej rzeczywistości, czas nadal pozostaje marnotrawionym kapitałem. Gdzie zatem inwestujemy swoje jedyne nieodnawialne źródło? W czasie sesji inspiracyjnej poznasz kilka nieoczywistych faktów o czasie, 7 grzechów głównych jego wykorzystania w firmach oraz najciekawsze wnioski z wyników badań dotyczących zarządzania czasem w 17 dużych korporacjach.

Ale to nie wszystko. Angelika Chimkowska oprócz bycia managerem jest również mentorem i trenerem. Wyposaży Cię w skuteczne narzędzia do kontroli i zarządzania czasu pracy.  Właściwie zaimplementowane w codzienności pozwalają na oszczędzenie ok. 7% dobowego czasu organizacji. Przelicz to przez stałe koszty zatrudnienia Twojego zespołu, a łatwo ocenisz o jak dużych oszczędnościach rozmawiamy. W końcu czas to pieniądz!

10:00-12:00 WARSZTAT
Relacje i komunikacja w biznesie. Networking. 

Jacek Rozenek

12:00-13:00 Lunch

                                                                 Zapraszamy do wyboru jednego z równoległych, interaktywnych warsztatów.

13:00-15:00 WARSZTAT I

CXM W B2B: SZTUKA BUDOWANIA DŁUGOTRWAŁYCH I EFEKTYWNYCH RELACJI    W BIZNESIE.

Marta Bryła-Gozdyra, Dyrektor zarządzający, Everbe

PODCZAS WARSZTATÓW:

- Jaką rolę powinien przyjąć współczesny dyrektor marketingu we wdrożeniu Customer Experience Management?
- Jak efektywnie angażować działy na styku z klientem w tworzenie i implementację pozytywnych doświadczeń?
- Jak era Human to Human rozszerza na trwałe podejście do marketingu, czyli o tym jak przez employee experience realizować customer experience?
- Jak z klienta stworzyć Ambasadora Marki? Dobre praktyki we wdrażaniu zarządzania doświadczeniami klientów.



















13:00-15:00 WARSZTAT II

STRATEGIA MAREK B2B, CZYLI CZEGO DUŻY BRAND MOŻNE SIĘ NAUCZYĆ OD START'Upu?

Grzegorz Albrecht, Independent Consultant

Jeśli korporacja to potężny wieloryb, to startup jest małą drapieżną rybą. Pierwszego trudno zatrzymać, ale też obraca się i zmienia kierunek niezwykle powoli. Startup jest w stanie zmienić kierunek 100 razy na minutę, przecisnąć się przez małą szczelinę i… wyprzedzić wieloryba.

Jak to się dzieje, że poniżej zasięgu naszego radaru pojawiają się firmy, z którymi za chwilę walczymy jak równy z równym? Jak możemy lepiej się przygotować? Czego możemy nauczyć się od startupów i jak wykorzystać tę wiedzę w praktyce rozwijając sprzedaż? Historie sukcesów takich firm jak Salesforce czy Google pokazują, że warto się tym zainteresować. Choćby dlatego, że na każdy sukces nowej firmy przypada co najmniej jedna porażka starej. Zainwestuj 2 godziny w zrozumienie fenomenu wzrostu startupów.

PODCZAS WARSZTATÓW:
 
- Przeanalizujemy sposób myślenia przedsiębiorców
i zobaczymy, jak przenieść je na grunt dużej organizacji.
- Omówimy sposoby budowania i wdrażania strategii marketingowej przez startupy - w tym bazowe założenia Lean Startup i Lean Canvas.
- Poszukamy źródeł sukcesu na przykładzie szybko rosnących startupów z rynku B2B z całego świata.

W trakcie warsztatu będziesz mieć okazję sprawdzić
w praktyce, jak te techniki wykorzystać w swoim biznesie i skonsultować się z doświadczonym doradcą strategicznym.

13:00-15:00  WARSZTAT III

5 SPOSOBÓW NA CONTENT MARKETING DLA "NUDNYCH BRANŻ".

Derrick Ogrodny, Co-Founder, Virtual Brain

To żadne wyzwanie wpaść na pomysł innowacyjnego angażującego contentu dla branży samochodów, smartfonów czy napojów energetycznych. A co zrobić, jeśli Twoja firma produkuje traktory, zszywacze do papieru lub oprogramowanie dla księgowych? Jeżeli działasz w tzw. “nudnej” branży, możesz sądzić, że content marketing cię nie dotyczy. Niemniej niektóre „nieoczywiste” branże na rynku mogą się pochwalić dynamicznie rozwijającymi się społecznościami i wieloma publikacjami w sieci. Pokażemy ci, że „nudny” to tylko stan umysłu! Można sprzedać dosłownie wszystko, co inni nazywają “nudnym” produktem!

PODCZAS WARSZTATÓW:

- Informacja i inspiracja: pierwsza część warsztatu otworzy Wasze głowy na zagadnienie czym może być ów “content” oraz, jakich kanałów komunikacji możemy użyć, by osiągnąć cel, a także jak uczynić „content” interesującym” dla Twojej grupy odbiorców, niezależnie od branży, w jakiej działasz.

- Współpraca i kreacja: druga część warsztatów będzie interaktywną sesją, która obudzi w Tobie pokłady kreatywności i sprawi, że zaczniesz postrzegać content marketing jako nieodzowną część koncepcji marketingowych.







15:00-15:20 Przerwa kawowa 

                                                                 Zapraszamy do wyboru jednego z równoległych, interaktywnych warsztatów.

15:20-17:45 WARSZTAT IV

LOVE STORY MARKETINGU I SPRZEDAŻY B2B, CZYLI TRUDNA SZTUKA NEGOCJACJI.

Małgorzata Łukaszuk, Trenerka, House of Skills

Negocjacje stanowią jeden z najważniejszych sposobów podejmowania decyzji w życiu organizacji. To jedna z tych kompetencji, których doskonalenie przynosi natychmiastowe i wymierne korzyści. Niewątpliwie wszędzie tam, gdzie ludzie konfrontują swoje wartości, punkty widzenia, potrzeby, oczekiwania, dzielą zasoby, koordynują działania, ważna jest umiejętność budowania porozumienia.

PODCZAS WARSZTATÓW:

- Dowiesz się, jak różnicować dobór strategii negocjacyjnej? Jakie podejście do różnych sytuacji negocjacyjnych zbliży nas do realizacji celu.
- Poznasz narzędzia, których możemy używać, żeby osiągać własne cele i pozostawiać partnera z satysfakcją.
- Zyskasz szerszą perspektywę patrzenia na mechanizmy rządzące negocjacjami w sektorze B2B.

A także: Doskonalenie umiejętności przygotowania się do rozmów negocjacyjnych, doboru właściwej strategii negocjacyjnej w zależności od kontekstu i celu
w negocjacjach B2B, poznanie zasad budowania siły
w negocjacjach.

15:20-17:45 WARSZTAT V

POLITYKA CENOWA W B2B I BUDOWA SKUTECZNYCH OFERT SPRZEDAŻOWYCH.

dr Maciej Kraus, Dyrektor, FernPartners

Tradycyjne koncepcje cenowe nie sprawdzają się
w sektorze B2B. Ten obszar bardzo rożni się od innych, tradycyjnych gałęzi biznesu. W przypadku błędnej wyceny możemy zaryzykować reputację firmy a także kontakty z klientami, wielu niedociągnięć w zakresie polityki cenowej możemy uniknąć poprzez doraźne a także konsekwentne decyzje. Podczas szkolenia zostaną przedstawione sposoby ustalania cen
w branży B2B.

PODCZAS WARSZTATÓW:

- Zasady budowy warunków handlowych
- Różnicowanie marży na poziomie klienta i zamówienia
- Taktyki wprowadzania i negocjowania warunków handlowych
-Jak promować sprzedaż bez uszczerbku dla cen, marż i zysków...
- Skuteczne forsowanie ceny: zasady i symulacja
- Podejście w kontaktach z obecnymi i nowymi klientami
- Jak reagować na żądania dotyczące obniżek cen, pokonywania zastrzeżeń


17:45 Zakończenie konferencji.