W programie 3. edycji B2B Marketing Standard: 2 debaty, 7 warsztatów, 1 sesja motywacyjna, 28 prelegentów, 1 sesja networkingowa
WEŹ UDZIAŁ W WYDARZENIU I:
- PORÓWNAJ case studies marketingu B2B z wielu branż (wśród nich m.in. IBM, RWE, HP, Audioteka.pl, Orange Polska).
-
POZNAJ 3 różne perspektywy - Marketingowca, Sprzedawcy i zewnętrznego
Dostawcy Lead'ów - wyzwania związane z kampaniami lead'owymi.
-
DOŁĄCZ do dyskusji dotyczącej kluczowych obszarów marketingu B2B na
kolejne miesiące - Demand Marketing, Reklama Natywna czy Content
Marketing - co zwycięży w walce o klienta w ciągu najbliższych miesięcy?
- SPERSONALIZUJ swój program - WYBIERZ 2 z 6 interaktywnych
warsztatów: wybierz spośród: CXM, Start'up way, Content Markteting dla
"nudnych branż" oraz Negocjacje marketingu i sprzedaży B2B, Polityka
cenowa i programy motywacyjne.
- POZNAJ premierowe wyniki raportu - pierwsze na polskim rynku badanie CONTENT MARKETING w sektorze B2B.
- WEŹ UDZIAŁ w 120-minutowej sesji warsztatowej, którą poprowadzi Jacek Rozenek i nawiąż cenne kontakty
z osobami z branży.
- WŚRÓD TEMATÓW KONFERENCJI:
Customer Experience, czyli jak zaskakiwać, doceniać i dziękować klientom biznesowym.
Marketing ROI - Czy można policzyć efekt działania marketingu?
Zarządzanie czasem: 7 grzechów głównych w wykorzystaniu czasu
w organizacjach.
Jak zbudować skuteczną strategię Content Marketingu?
Jak event marketing służy do budowania i podtrzymywania relacji biznesowych?
Sprzedaż i marketing w B2B – współpraca czy rywalizacja? Jak zorganizować te działy wokół realizacji celów sprzedażowych?
Jak marka B2C osiąga ponad połowę zysków dzięki relacjom z klientem B2B?
Raporty – sposób na zmianę wizerunku firmy B2B? Przykłady dobrych i złych praktyk.
Inspiratorzy




Prelegenci
.jpg)



















Najlepszą rekomendacją wydarzenia są opinie uczestników poprzednich edycji!
„Doskonała organizacja na wysokim poziomie, ciekawi prelegenci.” Anna Sierakowska, Public Relation Manager, SIMON-KUCHER
„Interesujące i ciekawe propozycje wykorzystania nowoczesnych technik marketingowych.” Aleksandra Nogalska, Współwłaściciel, INNOVATION IN ACTION
Konferencję kierujemy do wszystkich osób odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing w segmencie B2B, w szczególności:
dyrektorów i kierowników marketingu B2B,
dyrektorów i kierowników sprzedaży B2B,
marketing managerów B2B, e-commerce managerów, szefów strategicznych działów w firmie,
dyrektorów rozwoju biznesu,
prezesów i właścicieli firm działających na rynku B2B

Jesteśmy do Państwa dyspozycji:
Program konferencji:
Aeksandra Zygarska
Tel. 22 3217 872
[email protected]
Organizacja i promocja:
Renata Grabowiec
Tel. 22 3217 744
[email protected]
Programy sponsorskie:
Adam Sobczyk
Tel. 22 3217 881
[email protected]
Dyrektor Konferencji BM:
Sebastian Watras
Tel. 22 3217 730
[email protected]