Raport ośmiu czyli chyba najlepsze biura reklamy
- Magdalena Górak,
- 02.12.2005, godz. 16:00
Wyniki ośmiu wybrańców
Poniższe wykresy prezentują oceny, które uzyskały biura reklamy na poszczególnych siedmiu wymiarach, tj: elastyczność, przejrzystość polityki cenowej, szybkość reakcji na potrzeby klienta, przejrzystość zasad współpracy i przepisów, wysoki poziom obsługi przez handlowców, dokładne rozliczenie po zakończeniu kampanii, umiejętność doradzenia i zaoferowania ciekawych rozwiązań. Oceny to procent respondentów, którzy uznali, że dane stwierdzenie pasuje do danego biura. Wykresy dla poszczególnych wymiarów prezentowane są w kolejności kwestionariuszowej. Wyniki prezentowane są bez podania istotności statystycznych, podana jest natomiast liczba respondentów, którzy oceniali dane biuro.
Artykuł i dyskusja sprzed roku "Mętne badania: kogo i jak badało SMG/KRC?"