Nominowani do Mixx Awards Polska
- internetSTANDARD,
- 07.11.2007, godz. 09:18
IAB Polska ogłosiło listę nominowanych do nagród Mixx Awards 2007 przyznawanych za najlepsze kampanie reklamowe w marketingu interaktywnym. Nagrody otrzymują także osoby, które najbardziej przyczyniły się do rozwoju branży interaktywnej w Polsce.
Nagrody Mixx Awards są wybierane przez jury na które składają się: przedstawiciele klientów (m.in. Procter&Gamble), domy mediowe i agencje oraz członkowie IAB Polska.
Do konkursu zgłoszono 54 kampanie w czterech kategoriach.
Oto lista nominowanych kampanii:
Kampania wizerunkowa:
MediaCom - PUMA Create
Opcom Grupa Eskadra - Puma Kreacja
Performance Media - Gazeta.pl
Wprowadzenie nowego produktu na rynek:
Media Contacts / FFCreation - Auto Okazja GE Money Bank
MediaCom - PUMA Create
MindShare - Samsung F300
Bezpośredni odzew (direct responce):
Opcom Grupa Eskadra - Puma Kreacja
Performance Media - Direct response dla Piotr i Paweł
Performance Media - Zoptymalizowany katalog produktów hoopla.pl
Najlepsze zastosowanie nowych mediów:
MediaCom - PUMA Create
MindShare Interaction - Volvo C30
ZenithOptimedia Group - Garnier czysta skóra
Życiowe dokonania:
Adam Dyba
Tomasz Kolbusz
Sławomir Stępniewski
E-marketer roku:
NIKE
Polkomtel
Youtube.pl
Agencja roku:
FFCreation
Heureka
HYPERmedia Isobar
ZED Digital
Gala wręczenia nagród Mixx Awards 2007, na której zostaną ogłoszeni zwycięzcy, odbędzie się jutro (8 listopada) w klubie M25 w Warszawie, w ramach Forum IAB.
Wiecej: http://www.mixx-awards.pl/