Megapanel marzec 2011 - serwisy tematyczne

Przedstawiamy badania Megapanel PBI/Gemius, pokazujące popularność serwisów tematycznych w marcu 2011 roku. W tym miesiącu pojawiło się sporo ciekawych zmian, a ogólne tendencje wciąż są wzrostowe.

Marcowe wyniki Megapanelu to kolejne zmiany w polskim Internecie. Ogromny wzrost zanotował Groupon, a Facebook wciąż goni Naszą Klasę i wydaje się, że jest już w zasięgu wzroku: różnica między serwisami zmniejszyła się o kolejne 700 tysięcy.

Kategoria: Biznes, finanse

reklama
Zarabiaj w sieci – kompletny przewodnik , prawo

W kategorii "biznes, finanse, prawo" obeszło się w tym miesiącu bez większych zmian. Na czele pozostał Onet, jednak goniące go Money.pl nadrobiło 250 tysięcy i jeśli utrzyma tę tendencję to już w maju może znaleźć się na pierwszym miejscu.

Zobacz również:

Kategoria: Budownictwo i nieruchomości

Z TOP20 całkowicie zniknęła grupa Wirtualna Polska, a dość duży spadek zanotowało skyscrapercity, które miesiąc wcześniej plasowało się na 13. pozycji. Na czołowych miejscach bez zmian, choć zyskała zarówno liderująca Grupa Gazeta.pl, jak i Grupa Murator.

Kategorie: E-commerce

W kategorii E-commerce doszło do najbardziej sensacyjnej zmiany w tym miesiącu. Choć oczywiście Grupa Allegro.pl pozostała niekwestionowanym liderem, to aż 2 miliony użytkowników przybyły serwisowi groupon.pl. Tym samym zasięg giganta zakupów grupowych wzrósł do 27 procent i pięciu milionów RU.