Krótko: Inteligo w komórce

Klienci banku Inteligo korzystać już mogą z "lekkiej" wersji serwisu transakcyjnego i obsługiwać swoje konto bezpośrednio z telefonu komórkowego.

Mobilne Inteligo testowo wdrożone zostało w czerwcu br. Po prostej aktywacji, za jego pośrednictwem można m. in. zrealizować przelew, sprawdzić szczegóły, historię i stan swojego rachunku oraz doładować telefon. Wg zapewnień twórców serwis jest prosty, intuicyjny oraz czytelny. Wdrożenie Mobilnego Inteligo to element realizacji strategii integrowania usług bankowych i telekomunikacyjnymi wspólnie z PTC Sp. z o.o., operatorem sieci Era.

Podstawowe funkcje bankowe dostępne w telefonie komórkowym to podstawa, pracujemy z PTC nad tym, aby oferta wirtualnego operatora dała klientom o wiele więcej - zapewnia Jacek Komaracki, Prezes Inteligo Financial Services S.A.

Źródło: http://www.inteligo.pl