Innovation Management. Innowacyjność w strategii firmy.

Innowacyjność jest dziś coraz ważniejszym narzędziem w walce konkurencyjnej. Niezbędne zatem staje się wdrażanie skutecznych strategii rozwoju działalności firmy w oparciu o nowoczesne technologie oraz wykorzystując wiedzę i potencjał pracowników i klientów.

Kongres "Innovation Management - innowacyjność w strategii firmy", który odbędzie się w dniach 29-30 listopada w Hotelu InterContinental w Warszawie będzie okazją do poznania opinii i doświadczenia liderów polskiego rynku w zakresie skutecznych zastosowań strategii kreujących innowację. Będzie mówić o dyscyplinie, która dopiero się kształtuje - zarządzania procesami innowacyjnymi w biznesie - a która przejmuje techniki, metody i koncepcje zarządzania, które ukształtowało wysokie tempo rozwoju lub twórczy charakter działalności.

Uczestnicy Kongresu poznają, co kryje się pod pojęciem "kultury innowacyjnej" oraz, że stworzenie właściwych struktur w firmie, sprawnych mechanizmów motywowania pracowników do bycia twórczym i kreatywnym sprawi, że cała firma będzie dążyć do innowacyjności i rozwoju. Spotkanie na forum to najlepszy sposób na dyskusję i wymianę opinii z liderami na temat przyszłości branży telekomunikacyjnej, media&internet oraz bankowość i finanse.

Kongres przeznaczony jest dla przedstawicieli branż: telekomunikacja, media&Internet, bankowość/finanse, a w szczególności dla Prezesów i Członków Zarządu, Dyrektorów oraz wszystkich, którzy zainteresowani są wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań.

Magazyn CMO jest patronem medialnym kongresu. Więcej informacji na stronie