Brytyjskie IAB: raczej internet niż interactive
- Magdalena Górak,
- 28.04.2005, godz. 09:57
Brytyjskie IAB postanowiło przedefiniować swoje cele. Odtąd ma być nie tyle organizacją dla reklamodawców, co narzędziem promocji internetu.
Nowy dyrektor generalny brytyjskiego oddziału IAB Guy Phillipson nakreślił wczoraj pięciopunktowy program, z którego wynika, że głównym celem stowarzyszenia będzie przyciągnięcie nowych reklamodawców do internetu oraz zapewnienie jak najefektywniejszego wykorzystania tego medium przez osoby, które już mają w tej mierze doświadczenie.
W planach Guy Phillipson ma w planach zmianę nazwy stowarzyszenia z Interactive Advertising Bureau na Internet Advertising Bureau. Pośród pięciu zadań, jakie nowy szef brytyjskiego IAB wyznaczył swojej organizacji, znalazły się również następujące: edukacja reklamodawców co do możliwości budowania marki w internecie, pomoc w efektywniejszym wykorzystaniu wyszukiwarek w kampaniach reklamowych oraz przygotowanie sprzedawców na najgorętszy okres bożonarodzeniowy w historii internetowego handlu...