Amerykański e-commerce stawia na streaming

Ośmiu na dziesięciu amerykańskich sprzedawców wierzy, że transmitowane na żywo w sieci prezentacje to doskonały sposób na przyciągniecie klientów oraz zbudowanie z nimi trwałych relacji.

Dlaczego? Serwis YourBrandLive.com, który umożliwia takie pokazy, spytał 208 sprzedawców, dlaczego zdecydowali się na prezentacje na żywo? Większość badanych uważa, że tego typu rozwiązanie pozwala na autentyczną interakcję z klientami, a także wnosi "ludzki element" do marketingu. Dwie kolejne bardzo ważne cechy to możliwość obejrzenia przez klienta nagrania wideo w późniejszym terminie oraz reakcje widowni w czasie rzeczywistym.

Wśród dalszych zalet streamingu znalazły się: możliwość polecania danego produktu przez ekspertów, możliwość dopasowania treści do oczekiwań publiki, aktywacja do śledzenia marki/produktu.firmy w mediach społecznościowych, konwersja osób obserwujących na e-mailing, a co za tym wszystkim idzie - możliwość osiągnięcia większych zysków. Najbardziej znane marki, które aktualnie korzystają z YBL, to między innymi Levi's oraz GoPro.

Zobacz również: