Ad:Tech – trzeba być online 365 dni w roku

Podczas konferencji Ad:Tech poświęconej branży internetowej Peter Weedfald, wiceprezes Samsung Electronics America opowiadał o tym, jak znaczący wpływ na nasze życie ma nowe medium. Jego zdaniem, najważniejszą sprawą w prowadzeniu e-biznesu jest bezustanne bycie dostępnym w Sieci – podał serwis MediaPost.

Peter Weedfald wskazał, że Internet wpłynął znacząco na zmianę kanału sprzedaży muzyki – melomani coraz częściej kupują nagrania przez Sieć, rezygnując z tradycyjnych nośników na rzecz elektronicznych. Nowe medium skróciło również czas oczekiwania na wykonanie usługi.

Zdaniem prezesa Samsung Electronics America istotą prowadzenia biznesu w Internecie jest bycie bezustannie dostępnym online. ”Sklepy i serwisy muszą działać 24 godziny na dobę 365 dni w roku" - przyznał Weedfald - "Największe straty dla przedsiębiorstwa przynoszą wszelkie awarie – wtedy użytkownicy przenoszą się do konkurencji i mogą do nas już więcej nie powrócić."

Zobacz również:

Wiceprezes Samsunga zdradził jednocześnie sekrety pozyskania nowych użytkowników na witrynach korporacji. 150 tys. internautów odwiedziło stronę firmy, kiedy można było na niej obejrzeć transmitowany w Internecie koncert zespołu Jon Bon Jovi. Zdaniem Weedfalda, dzięki temu wydarzeniu, udało się korporacji pozyskać gros nowych użytkowników.