Wiadomości reklamowe to spam według 37% odbiorców

Ponad 1/3 odbiorców reklamowych wiadomości e-mail (tzw. mailing) pozbywa się ich korzystając z filtra antyspamowego swojego klienta pocztowego.

Z ankiety przeprowadzonej przez firmę Return Path wynika, że 79% osób korzysta z funkcji typu "Zgłoś spam" w kliencie pocztowym aby pozbyć się niechcianych wiadomości. 37% osób oznacza w ten sposób wiadomości, na których otrzymywanie wcześniej wyraziła zgodę.

Po kliknięciu takiego przycisku internauta pewnie już nigdy nie zobaczy reklamPo kliknięciu takiego przycisku internauta pewnie już nigdy nie zobaczy reklam

Większość internautów otrzymuje ponad 100 wiadomości tygodniowo a 35% ankietowanych przyznało, że dostaje nawet 500 listów w tygodniu. Znaczna częśc poczty zawiera treści komercyjne.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.