Google zachęca Polaków do AdWords kuponami od home.pl

Już dziś rusza kampania promująca program Google AdWords we współpracy z home.pl, czyli szczecińskiej firmy, która oferuje usługi hostingowe oraz pośredniczy w rejestracji domen. Jak nam wyjaśnił Piotr Kapcio, obecni i nowi klienci otrzymają kupony o wartości 200 zł, które będą mogli wykorzystać płacąc za reklamę w wyszukiwarce. Współpraca z home.pl jest jednak zakrojona na szerszą skalę.

Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl, odmówił ujawnienia szczegóły finansowych umowy z Google. - Spotkanie z Michałem Lorencem niewątpliwie ułatwiło nawiązanie współpracy. Z racji naszej pozycji na rynku zostaliśmy wybrani na partnera spółki w Polsce. Podobna praktyka ma miejsce w innych krajach Europy, gdzie z Google współpracują lokalni liderzy rynku - wyjaśnił nam.

Co to jest Google AdWords?
Google AdWords jest programem umożliwiającym umieszczenie własnej reklamy tekstowej.

Na stronie wyszukiwarki Google reklama Google AdWords pojawia się po prawej stronie, obok wyników wyszukiwania. Reklamy są oznaczone jako "Linki sponsorowane".

Reklama jest prezentowana przede wszystkim w wyszukiwarce Google, a także w portalach współpracujacych m.in AOL, Netscape, Netcenter oraz w serwisach informacyjnych. Kliknij, aby powiększyć

Cennik AdWords jest oparty na systemie "koszt za kliknięcie", co ułatwia kontrolowanie kosztów i oznacza, że klient płaci tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie na jego reklamę.
Klienci home.pl otrzymają wirtualne kupony o wartości 200 złotych. Zdaniem Piotra Kapcio, reklama w wyszukiwarce to bardzo dobra forma promocji, bo pozwala dotrzeć do 100% targetu - podkreślił. Kupony od Google za pośrednictwem Home.pl trafią do co najmniej 14,5 tys. klientów firmy, którzy już teraz korzystają z jej usług hostingowych, czyli z kont Business Serwer oraz Business Starter. Jak łatwo policzyć, Google da więc klientom home.pl prezent wartości co najmniej 2,9 mln zł. Jak podkreśla Piotr Kapcio, liczba klientów firmy zapewne dynamicznie wzrośnie, więc i prezent będzie bardziej wartościowy.

Home.pl ma już na początku stycznia rozpocząć akcję informacyjną o programie AdWords. - wydamy papierową broszurę w formie poradnika, która trafi do naszych klientów.

Już w styczniu ruszy internetowa kampania zasięgowa. Obecnie jej zwiastuny można zobaczyć w świątecznym layoucie na stronie home.pl.



W lutym reklamy z logo home.pl oraz Google pojawią się w prasie branżowej. Piotr Kapcio wymienił cztery tytułuy: PC World, Komputerświat, Chip oraz Enter. Na przełomie marca i kwietnia zostaną podjęte decyzje, czy rozszerzyć kampanię na inne, mniej specjalistyczne tytuły.

Akcja promocyjna Google AdWords we współpracy z home.pl potrwa pół roku.

Zasady akcji promocyjnej - wypis ze strony home.pl
Aby skorzystać z oferty:

jeśli jesteś już naszym Klientem i posiadasz konto Business Starter, Business Server lub Business Server PRO - zaloguj się do Panelu Administracyjnego swojego konta i przejdź do zakładki Google AdWords,

jeśli nie masz jeszcze konta - założ konto Business Starter, Business Server lub Business Server PRO. Po dokonaniu płatności zaloguj się do Panelu Administracyjnego swojego konta i przejdź do załadki Google AdWords,

zaakceptuj regulamin promocji - otrzymasz swój unikalny Kod promocyjny.

W akcji promocyjnej Kupon AdWords obowiązują ponadto następujące zasady:

- Oferta jest skierowana wyłącznie do nowych użytkowników serwisu Google AdWords.

- Opłata aktywacyjna (20 zł) jest pobierana z kwoty promocyjnej (200 zł).

- Emisja reklam, których koszt przekracza kwotę promocyjną, będzie opłacana przez użytkownika.

- Skorzystanie z oferty wymaga rejestracji i akceptacji regulaminu Google AdWords.

- Kwota promocyjna nie może być przedmiotem zbycia, sprzedaży lub barteru.

- Oferta może zostać odwołana w dowolnym momencie przez Google Inc., bez podawania powodów.

- Każdy użytkownik może wykorzystać tylko jedną kwotę promocyjną.

- Promocja trwa do 31 maja 2006 roku.


Więcej o programie AdWords

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.