Nowy cennik reklam w Wirtualnej Polsce

Zmiany obejmują między innymi nowe możliwości reklamowania się na stronach domowych użytkowników WP, nowe produkty jak commercial break i link kursor, przejście na prosty system rozliczeń CPM w przypadku słów kluczowych. Nowy cennik zacznie obowiązywać od 1 września.

Zmienił się model sprzedaży "dniówek" na stronie głównej WP, a ponieważ serwisy Wirtualnej Polski wzbogaciły się o treści z takich prasowych tytułów jak Mamo to Ja, Viva, Przyjaciółka, Uroda czy Szkolenia - przybyło również możliwości reklamowania się na stronach poświęconych konkretnej tematyce.

Inne przykładowe zmiany - cena pakietu 1000 odsłon pop-upów i pop-underów wzrosła na większości podserwisów WP o 20zł, reklamy Interstitial w większości lokalizacji o 30 zł. O co najmniej kilkanaście złotych wzrosły tez ceny takich form jak Skyscraper, reklamy sródtekstowej czy formy Scroller. Bez zmian pozostały ceny mailingu, uroszczeniu uległy zasady sprzedaży linku sponsorowanego.

Nowy cennik

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.