Szybkie łącze a ochota na zakupy

Według najnowszych danych Nielsen/NetRatings, liczba osób korzystających w domu z szybkich łącz wzrosła o 36% w 2004 roku. Do końca ubiegłego roku z szybkiego dostępu do internetu korzystało już 55% osób łączących się z internetem z domu. A typ dostępu do internetu determinuje konsumenckie zachowania.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
W tym roku aż 70% "domowych" amerykańskich internautów będzie korzystać z szybkich łącz. Na świecie tempo przyrostu takich użytkowników jest jednak jeszcze większe. Według Point Topic wzrost dla świata wynosi około 50%.

Nielsen wprowadził niedawno usługę MegaView Online Retail Service, dzięki czemu może śledzić zakupowe zachowania użytkowników sieci. Okazuje się, że aż 69% zakupów w intermecie robione jest przez osoby korzystające z szybkiego łącza. W listopadzie takie osoby wydawały przeciętnie 158,21 USD. Internauci korzystający z połączenia przez modem wydali w tym samym okresie 117,89 USD, średnio więc o 34% mniej.

Szerokopasmowy dostęp do internetu ma też wpływ na częstotliwość i długość wizyt w sieci. W listopadzie osoby korzystające z szybkiego internetu łączyły się z nim średnio 59 razy, podczas gdy wdzwaniani użytkownicy 44 razy. Szybki dostęp ma też wpływ na ilość wizyt składanych serwisom zakupowym - internauci z niego korzystający w listopadzie odwiedzili sklepy i serwisy aukcyjne online średnio 18 razy.

Osoby korzystające z szerokopasmowego dostępu do internetu przebywają w sieci średnio o 4 godziny dłużej w miesiącu od użytkowników linii analogowych. Wąskopasmowcy przeznaczają na to 18, szerokopasmowcy 22 godziny.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.