Pierwsze wrażenie e-konsumenta

Brytyjska firma zleciła badanie nastawienia potencjalnych klientów do nazw domen, spod których otrzymują pocztą elektroniczną oferty handlowe. Easily.co.uk zapytała ponad 1500 osób, czy skłonne są bardziej zaufać wiadomości elektronicznej spod adresu sales@londonplumbing.com czy londonplumbing@hotmail.com.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Aż 88% ankietowanych przychyliło się do pierwszej opcji, uzasadniając to tym, że adres wydał im się z większym prawdopodobieństwem adresem profesjonalnej i godnej zaufania firmy. Jeszcze wyższym zaufaniem obdarzyli adres nieanonimowej domeny konsumenci w wieku 16-24 lata (95% wskazań).

Organizatorzy badania, podkreślają, że uzyskanie tak ważnego dobrego pierwszego wrażenia klienta możliwe w tym wypadku jest wyjątkowo niskim kosztem. Rejestracja domeny kosztuje niewiele a daje ponadto możliwość zachowania adresów przy zmianie dostawcy usług internetowych.

Gwoli porządku dodajmy, że sam organizator badania, Easily.co.uk, zajmuje się świadczeniem tych usług.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.