Telewizyjna reklama w elektronicznej skrzynce pocztowej

Operator telefonii komórkowej Polkomtel S.A. pierwszy wykorzystał możliwość promocji przy pomocy videomailingu, który łączy precyzję e-mailingu z zaletami reklamy telewizyjnej.

Spersonalizowany spot reklamowy można przesłać dzięki zastosowaniu formatu wmv. W treść listu wkomponowany jest dowolnej wielkości ekran, w którym emitowany jest film reklamowy. Można go obejrzeć poprzez stronę WWW, jak i odczytać dzięki programom poczty elektronicznej takim jak Outlook Express czy Microsoft Outlook.

Dzięki tej nowej ofercie możliwe jest wykorzystanie spotu reklamowego przygotowanego na potrzeby telewizji.

Pierwszymi adresatami videomailingu byli właściciele, dyrektorzy i kierownicy firm z bazy adresowej wortalu finansowego Money.pl.

Za zakup i zaplanowanie kampanii Polkomtel S.A. odpowiedzialny jest dom mediowy McCann Universal przy współpracy z CR Media Consulting S.A.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.