Ad.net - najlepsze biuro reklamy według klientów

Sieć reklamowa Ad.net została uznana za najbardziej przyjazną klientom w badaniu przeprowadzonym na zlecenie Media&Marketing Polska przez SMG/KRC. W badaniu nie wzięto pod uwagę konkurencyjnej sieci IDMnet.

Respondentami SMG/KRC byli m.in. klienci telewizyjnych oraz internetowtch biur reklamy - przedstawiciele agencji reklamowych i domów mediowych.

"W szczególności zostaliśmy nagrodzeni za szybkość obsługi klientów oraz dopasowanie do ich potrzeb" wyjaśnia Adam Wysocki, dyrektor ds. Obsługi Klientów Ad.net. Klienci docenili też innowacyjnośc oferty Ad.netu oraz ciekawe rozwiązania. Suma punktów we wszystkich kategoriach dała Ad.netowi pierwsze miejsce pośród sieci reklamowych.

Miesięczny zasięg sieci reklamowych według Gemis (w mln)Miesięczny zasięg sieci reklamowych według Gemis (w mln)

Ad.net jest, według badań gemiusAudience za pierwsze półrocze 2004 roku, drugą pod względem zasięgu siecią reklamową w Polsce, po sieci IDMnet.

Barbara Kruk, która była odpowiedzialna za badania z ramienia SMG/KRC nie potrafi wytłumaczyć, dlaczego w badaniu nie wzięto pod uwagę IDMnet. "Listę analizowanych sieci zasugerowała redakcja Media&Merketing. Nie wiem, dlaczego podjęto taką decyzje. Pamiętam, że początkowo IDMnet był na liście i że była dyskusja nad tym, czy należy się zająć tą siecią."

Badanie satysfakcji klientów z usług sieci reklamowych przeprowadziło SMG/KRC na przełomie sierpnia i września 2004 roku.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.