Spersonalizowane wyszukiwanie w Yahoo!

Konkurująca z Google wyszukiwarka Yahoo! wprowadziła nowe udogodnienia dla swoich użytkowników - teraz można skorzystać z opcji dostosowywania wyników wyszukiwania do własnych potrzeb.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Nowa usługa - My Yahoo Search - dostępna jest dla użytkowników od kilku dni. Jak zaznaczają przedstawiciele firmy, spersonalizowana wyszukiwarka pozwala na skuteczniejsze przeszukiwanie sieci oraz zarządzanie i dzielenie się wynikami poszukiwań ze znajomymi. Funkcja umożliwia również blokowanie spamu i tych wyników wyszukiwania, które użytkownik uzna za nieistotne.

Zdaniem Yahoo!, nowa usługa ma szansę stworzenia użytkownikowi dla jego własnych potrzeb "osobistej sieci".

Dodajmy, że personalizacja wyników wyszukiwania to nie tylko pomysł Yahoo! W tym roku Google uruchomiło taką opcję, umożliwiając profilowanie wyników ze względu na zainteresowania poszukującego. Podobną usługę wprowadził w minionym miesiącu serwis Ask Jeeves.

Z kolei Amazon.com oferuje wyszukiwanie oparte na technologii, jaką dysponuje Google. Zachowuje w pamięci to, co w przeszłości wyszukiwał internauta, aby móc zwiększyć efektywność kolejnych wyszukiwań. Na swoich stronach oferuje również formę dzienniczka, gdzie użytkownik może pozostawiać swoje notatki.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.