Google podbija chiński rynek

Producent znanej na całym świecie wyszukiwarki zainwestował w chińską firmę wyszukiwawczą Baidu.com. Alians z chińską firmą ma być kolejnym krokiem do umocnienia pozycji Google w Azji – podał serwis AP.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Jak na razie nie znane są jeszcze szczegóły kontraktu, jaki Google zawarło z Baidu.com. Wiadomo jednak tyle, że inwestycja amerykańskiej firmy nie czyni z niej większościowego właściciela chińskiego przedsiębiorstwa.

Dodajmy, że Baidu.com jest największą narodową firmą wyszukiwawczą w Chinach. Jej marka jest powszechnie znana w całym kraju. Tym samym Baidu.com było do tej pory najsilniejszym rywalem dla chińskiej wersji Google.

Jak podkreślają przedstawiciele Baidu.com, alians z Google przyczyni się do wzmocnienia pozycji obu firm na rynku, a to ma zaowocować zwiększeniem przychodów.

Google nie skomentowało w żaden sposób swoich poczynań w Chinach.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.