W różnorodności siła

Ostatni raport CyberSource stwierdza, że im więcej metod płatności oferuje witryna internetowa, tym większe ma szanse na sprzedaż towarów.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
CyberSource objął badaniem witryny północnoamerykańskie. Z ustaleń przedstawionych przez firmę wynika, że strony e-commerce oferujące cztery lub więcej metod zapłaty notowały wskaźnik odwiedzin zakończonych transakcją (sales conversion rate) na poziomie 72%; te posiadające trzy metody płatności miały odpowiednio 71%. Znacznie niższy poziom notowały witryny pozwalające na zapłatę dwoma (66%) lub jedną metodą (60%).

Jakie opcje zapłaty są oferowane najczęściej? Niemal wszystkie (99%) witryny oferują możliwość zapłaty kartą kredytową. Mniej niż połowa badanych witryn – 46% - oferuje tzw. gift certificate – utworzenie konta na wydatki, których dokonać może inna osoba. Około 41% ankietowanych witryn daje możliwość dokonania zlecenia zapłaty. Elektroniczne czeki stosuje już znacznie mniej, bo 27% witryn, PayPal i inne analogiczne serwisy – 25%, prywatne karty – 14%.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.