Przez spam rosną koszta e-marketingu

Coraz więcej legalnie przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej ofert marketingowych jest blokowanych przez systemy antyspamowe. Jak wskazuje badanie Jupiter Research firmy korzystające z tej formy promocji do 2008 roku stracą do 419 mln USD – wskazuje Center for Media Research.

Wydarzenia
16 grudnia 2016 r.

Dnia 18 kwietnia 2016 roku upłynął termin implementacji nowych dyrektyw UE regulujących unijny system zamówień publicznych. Przepisy te zostały...

Zarejestruj się
27 stycznia 2017 r.

Warsztaty mają na celu przekazanie wiedzy na temat problemów z prawami autorskimi we współczesnych  projektach IT oraz sposobach ich...

Zarejestruj się
Jupiter Research oszacował, jakie koszta ponoszą te firmy, które decydują się na przesyłanie ofert handlowych i promocje za pośrednictwem poczty elektronicznej. Autorzy raportu zatytułowanego „Pokonując skutki plagi spamu – maksymalizacja skuteczności e-marketingu” wskazują, że w ubiegłym roku firmy straciły ok. 230 mln USD przez spam. Wiadomości o charakterze handlowym wysyłane zgodnie z prawem bardzo często były blokowane przez systemy antyspamowe bądź administratorów sieci. W tej sposób gro ofert nie trafiło do odbiorców.

Według szacunków Jupiter Research do 2008 roku straty z tego tytułu wyniosą 419 mln USD.

Od 2002 do 2003 roku o 26% wzrosła liczba spamu. Jupiter Research wskazuje, że z roku na rok statystki będą się coraz gorsze.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.