B2B w stronę e-reklamy

Firmy z sektora B2B chcą zwiększyć swoje wydatki na reklamę internetową w 2004 roku – wynika z badań przeprowadzonych przez Patrick Marketing Group. Najbardziej zainteresowane są umieszczeniem ogłoszeń w formie płatnych odnośników.

Wydarzenia
24 lutego 2017 r.

Rama agile okazuje się często niezwykle skutecznym sposobem realizacji projektów IT. Dość powszechne jest fałszywe przekonanie, że zaletą...

Zarejestruj się
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Wyniki badania opublikował E-Marketer. Okazuje się, że firmy czują coraz większą potrzebę reklamowania swoich ofert online. Ankietowani podkreślili, że w nadchodzącym roku zwiększą budżety na promocję online o ok. 40%.

Prawie połowa badanych zaznaczyła, że internetowy marketing ma dla nich kluczowe znaczenie. 24% firm wskazało, że dopiero zaczęło dostrzegać potencjał Internetu i zamierza skorzystać z internetowego marketingu w przyszłości. Jedynie jedna piąta ankietowanych przyznała, że nie jest zainteresowana reklamą online.

Za najbardziej atrakcyjną formę marketingową firmy wskazały płatne odnośniki. 35% badanych stwierdziło, że jest zainteresowanych taką formą e-reklamy i najprawdopodobniej właśnie taką kampanię wykupi w 2004 roku.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.