Płyń na muzycznej fali

Internetowe sklepy muzyczne pojawiają się jak grzyby po deszczu. Informowaliśmy już o planach uruchomienia takiego przedsięwzięcia przez stację muzyczną MTV, która w pierwszej połowie 2004 roku zamierza powołać do życia sklep z MP3. Wcześniej, bo już 15 listopada br. w Sieci ma się pojawić serwis muzyczny firmy Wal-Mart – podał New York Post.

Wydarzenia
3-4 kwietnia 2017

Coaching w Scrumie, to autorski program szkoleniowy, zaprojektowany z myślą o doskonaleniu pracy każdego Scrum Mastera. 2-dniowe szkolenie,...

Zarejestruj się
W tej chwili firma kończy rozmowy z pięcioma wytwórniami muzycznymi. Wstępnie ustalono datę uruchomienia sklepu na połowę listopada. Wal-Mart liczy się jednak z tym, że może nie sprostać takim wymaganiom terminarzowym. Ma nadzieję na to, że serwis muzyczny zostanie uruchomiony nie później niż przed Świętem Dziękczynienia, czyli przed ostatnim czwartkiem listopada.

Przedstawiciele firmy chcą szybko zdobyć uznanie użytkowników Sieci. Wal-Mart za największego konkurenta, z którym zamierza rozpocząć ostrą rywalizację, uznaje iTunes.

Nieznane są jeszcze ostateczne ceny za pobranie plików MP3. Komentatorzy nie sądzą jednak, by Wal-Mart zdecydowało się na kwoty mniejsze niż 79 centów i większe niż 99 centów, bo takie są standardowe ceny. Sklep muzyczny pojawi się na głównej stronie firmy.

W tym tygodniu również stacja telewizyjna MTV ogłosiła plany uruchomienia płatnego serwisu z MP3. Przedstawiciele MTV nie chcieli jednak zdradzić szczegółów przedsięwzięcia. Zaznaczyli tylko, że projekt wejdzie w życie w pierwszej połowie 2004 roku.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.