Koniec ze zwodnicznym marketingiem

Firma VeriSign zajmująca się m.in. rejestracją domen ogłosiła, że już nie będzie stosować mylących klientów praktyk marketingowych. Między firmą a Stanową Komisją Handlu doszło do porozumienia.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
Kontrowersyjną sprawą była ostatnia kampania marketingowa VeriSign. Firma rozesłała za pośrednictwem poczty elektronicznej do klientów konkurencji informacje o tym, że umowy na wykupione nazwy domen niedługo wygasną i należy je odnowić. Jednocześnie zawarła informację, że przedłużenie umowy w VeriSign kosztuje niewielką kwotę.

Co ciekawe, w wielu przypadkach umowy wygasały u konkurencji dopiero za kilka miesięcy a nawet lat! Jednak niektórzy klienci w trosce o utrzymanie swoich domen zgodzili się na propozycję VeriSign.

Sprawą zajęła się Stanowa Komisja Handlowa. Zgodnie z zawartym porozumieniem VeriSign zgodziła się na oddanie pieniędzy tym klientom, którzy padli ofiarą zwodniczego marketingu. Jednocześnie odtąd Komisja będzie bacznie śledzić wszystkie poczynania firmy.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.