Internauci chcą bezpiecznych e-zakupów

Nowe formy płatności w Internecie, stanowiące alternatywę dla kart kredytowych podniosą sprzedaż treści on-line – tak wynika z sondażu pt. „Strategie oraz preferencje płatności internetowej”, który przeprowadziła firma PaymentOne.

Wydarzenia
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
W sondażu brało udział ponad 10 tys. klientów i specjalistów od marketingu. 59% badanych przynamniej raz skorzystało z internetowych serwisów bądź treści, za które musieli zapłacić.

Z sondażu wynika, że zainteresowanie płatnymi treściami w Internecie jest duże. Co więcej, badani zadeklarowali się, że mogą zapłacić za reklamy, które są odpowiednio dopasowane do treści. 12% uczestników sondażu opowiedziało się za płatnym dostępem do informacji prasowych, 11% za dostępem do muzyki i 11% za dostępem do gier.

Z kolei ci, którzy nigdy wcześniej nie korzystali z płatnych treści bądź usług, zostali zapytani o to, za co byliby skłonni zapłacić. 53% osób stwierdziło, że najistotniejsze dla nich są narzędzia do dokonywania bezpiecznych płatności. Dużo osób boi się wykorzystywać karty kredytowe do dokonywania internetowych zakupów.

Wyniki sondażu potwierdza wykonany przez Uniwersytet Kalifornijski w Los Angeles raport internetowy. Okazuje się, że aż 92% klientów deklaruje, że kwestia bezpieczeństwa płatności jest dla nich istotna.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.