Nagrody dla Nike i Volvo

Grand Prix 50. międzynarodowego festiwalu reklamy w Cannes w kategorii "Cyber" zdobyły serwisy firm Nike oraz Volvo.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
3-4 kwietnia 2017

Coaching w Scrumie, to autorski program szkoleniowy, zaprojektowany z myślą o doskonaleniu pracy każdego Scrum Mastera. 2-dniowe szkolenie,...

Zarejestruj się
15-osobowe jury oceniło ponad 1,2 tys. serwisów internetowych z całego świata - w kilkunastu "podkategoriach" przyznano pięć złotych, 12 srebrnych i 20 brązowych Lwów.

Jak mówili jurorzy, Volvo doceniono za kompleksową, internetową kampanię reklamową modelu XC 90 - pierwszego terenowego auta koncernu. Firma Nike nagrodę otrzymała za serwis internetowy Panna K.O., poświęcony piłce nożnej. Warto zaznaczyć, że Nike po raz czwarty z rzędu zdobyła w Cannes Grand Prix w kategorii Cyber.

Pełna lista laureatów festiwalu ma zostać przedstawiona dziś po południu.

Więcej informacji:

http://www.canneslions.com

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.