ClickAD wyjaśnia

Wczoraj późnym popołudniem dotarło do nas oficjalne oświadczenie Macieja Sobierajskiego, dyrektora ClickAd, ostatecznie wyjaśniające sprawę rzekomo nielegalnego wykorzystywania przez firmę oprogramowania AdServer. Poniżej prezentujemy pełny tekst oświadczenia:

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Szanowni Państwo

Jako dyrektor generalny i zarazem współwłaściciel spółki ClickAd oświadczam, że nasza firma posiada prawo używania systemu AdServer firmy DoubleClick na podstawie umowy licencyjnej zawartej pomiędzy obydwiema firmami w sierpniu 2000 roku.

Dodatkowo jako załącznik do niniejszej informacji pragnę przedstawić oficjalny e-mail otrzymany od firmy DoubleClick potwierdzający uprawnienia ClickAd do używania ww. oprogramowania.
(patrz: ilustracja na dole tekstu - red.)

Jestem przekonany, że powyższe informacje ostatecznie wyjaśniają zaistniałą sytuację.

Na koniec chciałbym dodać, że nasza firma nigdy nie posunęła się, w trakcie swojej działalności do stosowania metod w postaci pomówień, plotek i bezpodstawnych oskarżeń, czy też negatywnej prezentacji w stosunku do innych graczy konkurujących na rynku. Wszystko co do tej pory osiągneliśmy jako ClickAd wynikało z ciężkiej pracy, wiedzy, doświadczenia i poświęcenia jego pracowników. Koncentrujemy się wyłącznie na konstruowaniu i egzekucji skutecznych kampanii internetowych naszych klientów - jest to jedynym naszym orężem, jak do tej pory skutecznym, stosowanym w walce z konkurencją.

Działania w postaci anonimowych publikacji i dystrybucji nieprawdziwych informacji na temat naszej firmy niech świadczą o tych, którzy się ich dopuścili.

Łączę wyrazy szacunku

Maciej Sobierajski

ClickAd sp. z o.o.


Kliknij, aby powiększyćWarto zaznaczyć, że informację o identycznej treści uzyskaliśmy wczoraj (jeszcze przed opublikowaniem oświadczenia ClickAd) od Lynn Forsyth, menedżer ds. klientów w DoubleClick TechSolutions Germany.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.