Kampania za 300 mln USD

Tyle ma kosztować kampania reklamowa ósmej wersji oprogramowania dostępowego MSN, które ma pokonać konkurencję w postaci analogicznej aplikacji AOL.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
America OnLine udostępni na stronach swojego serwisu nową, znacznie zmodernizowaną ósmą wersję AOL – zapowiedzieli szefowie amerykańskiego portalu. Niemal jednocześnie, w odpowiedzi na informację America OnLine, Microsoft zarządzający konkurencyjnym portalem dostępowym MSN, zapowiedział, że chce wydać na szeroko zakrojoną kampanię reklamową nowej wersji swojej aplikacji MSN aż 300 mln USD.

MSN 8 ma bardzo podobne możliwości jak nowy AOL 8.0 i będzie dostępny w przyszłym tygodniu. Jego wprowadzenie na rynek poprzedzi wielkie show, które odbędzie się na nowojorskim Times Square 24 października. Wezmą w nim udział szef Microsoftu Bill Gates oraz piosenkarz Lenny Kravitz. Ma to być początek zmasowanej kampanii reklamowej online, która ma dotrzeć do 90% użytkowników sieci.

300 mln USD to kwota dwukrotnie wyższa od tej, którą Microsoft wydał na promocję poprzedniej wersji MSN. Jak donosi jednak raport Forrester Research z czerwca br., MSN pozostaje daleko w tyle za AOL pod względem liczby użytkowników usługi dostępowej.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.