Witryna roku

Dwutygodnik "Media i Marketing Polska" ogłosił wyniki rankingu na "Witrynę Roku". Wśród polskich dzienników online została nią witryna "Gazety Wyborczej".

Wydarzenia
3-4 kwietnia 2017

Coaching w Scrumie, to autorski program szkoleniowy, zaprojektowany z myślą o doskonaleniu pracy każdego Scrum Mastera. 2-dniowe szkolenie,...

Zarejestruj się
Jak twierdzą autorzy rankingu, "na razie nie wynaleziono na polskim rynku internetowych serwisów dziennikowych lepszego modelu". Witryna "Gazety Wyborczej" jest ściśle powiązana z portalem Gazeta.pl.

"Wyborcza" swoje strony w Internecie ma od 1994 r. Obecnie składa się prawie z 1,5 tys. serwisów, działów i raportów. Obok działów odpowiadających strukturze "Gazety", jak kraj, świat, sport czy gospodarka, posiada także serwisy nie związane bezpośrednio z dziennikiem, takie jak fotografie, Unia Europejska czy 21 serwisów lokalnych.

Każdego miesiąca strony "Gazety Wyborczej" odwiedza pół miliona osób, codziennie jest ich ok. 50 tys. Każdego dnia na stronach www.gazeta.pl/wyborcza pojawia się 700-800 nowych tekstów i ok. 80 zdjęć.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.