AOL: mniej reklam

Internetowemu oddziałowi AOL Time Warner nie wiedzie się najlepiej na rynku reklamy internetowej. AOL właśnie obniża prognozy przychodów za 2002 rok.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Jak poinformowały wczoraj władze firmy, America Online zmuszona została do zmniejszenia zaplanowanych na rok 2002 przychodów ze sprzedaży reklam. Tegoroczny budżet zakładał, że przychody AOL z reklamy internetowej i działalności e-commerce zamkną się na koniec br. kwotą 1,7 mld. USD. Już dziś jednak szefowie spółki musieli przeszacować te dane; przychody te mogą być mniejsze od zakładanych nawet o 5%. Jeszcze wcześniej przewidywano, że uda się ten rok zamknąć kwotą 1,8 – 2,2 mld. USD.

Pomimo tego przewidywany tegoroczny dochód netto firmy, ma wzrosnąć co najmniej o 5% i szacuje się że będzie to przyrost 5-8-proc.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.