SuperKoszyk.pl nawiązuje współpracę z optivo

optivo, jeden z europejskich liderów w branży e-mail marketingu i wielokanałowości, rozpoczyna współpracę z SuperKoszyk.pl, czyli największą w Polsce drogerią internetową. Wykorzystanie oprogramowania optivo broadmail ma zwiększyć skuteczność prowadzonej komunikacji z klientami i w efekcie przyczynić się do wzrostu konwersji.

SuperKoszyk.pl to największa polska drogeria internetowa oferująca chemię gospodarczą, kosmetyki oraz artykuły do higieny osobistej. Istnieje na rynku od 2006 r. W ofercie sklepu znajduje się ponad 10 000 produktów znanych i cenionych polskich i międzynarodowych marek. „O podjęciu współpracy z optivo myśleliśmy już od dłuższego czasu” – mówi Agata Chmielewska, specjalista ds. marketingu internetowego w firmie. - "Funkcjonalności systemu optivo broadmail umożliwią nam realizację wielu pomysłów, które zawarliśmy w naszej strategii e-mail marketingowej”.

Kliknij, aby powiększyć

optivo należy do grona europejskich specjalistów z branży e-mail marketingu i wielokanałowości. Ze 150 pracownikami w berlińskiej centrali i biurach w Warszawie, Amsterdamie i Istambule, firma uznawana jest w branży za technologicznego lidera i wyznacznika trendów. Dzięki opartemu na chmurze systemowi optivo broadmail, dostarcza ponad 1 300 klientom rozwiązania w ramach zautomatyzowanego, bezpośredniego dialogu zwiększającego sprzedaż.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.